Egil
ScanFlyer Gold
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08
Husker ikke ved hvilken gate jeg tok bildet, men det var ikke ved sikkerhetskontrollen. Satt og ventet på flyet til TRD ved gate?? helt i enden av en terminal da jeg så skiltet og dokumenterte det...
E!
Om de skal ha fotoforbud får de skilte det skikkelig. Jeg har aldri sett noe slikt skilt på ARN, så jeg tar bilder der til de kan vise meg et slikt skilt som står synlig satt opp. De kan da ikke vente at jeg skal lete rundt hele flyplassen først, i tilfelle det skulle stå et slikt skilt noe sted? Hvor står dette skiltet? Vet de ofte står ved security som nevnt over. Hvorfor aner jeg ikke, kanskje fordi man ikke skal ta bilde av utstyret de bruker, da kan man lettere lete opp info om hvilke specs det har. Men igjen, det står jo modellnummer på all dritten, så det kan da ikke være så vanskelig uansett.
Husker ikke ved hvilken gate jeg tok bildet, men det var ikke ved sikkerhetskontrollen. Satt og ventet på flyet til TRD ved gate?? helt i enden av en terminal da jeg så skiltet og dokumenterte det...
E!