Atlanta-Mosjøen - november 08

Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Om de skal ha fotoforbud får de skilte det skikkelig. Jeg har aldri sett noe slikt skilt på ARN, så jeg tar bilder der til de kan vise meg et slikt skilt som står synlig satt opp. De kan da ikke vente at jeg skal lete rundt hele flyplassen først, i tilfelle det skulle stå et slikt skilt noe sted? Hvor står dette skiltet? Vet de ofte står ved security som nevnt over. Hvorfor aner jeg ikke, kanskje fordi man ikke skal ta bilde av utstyret de bruker, da kan man lettere lete opp info om hvilke specs det har. Men igjen, det står jo modellnummer på all dritten, så det kan da ikke være så vanskelig uansett.

Husker ikke ved hvilken gate jeg tok bildet, men det var ikke ved sikkerhetskontrollen. Satt og ventet på flyet til TRD ved gate?? helt i enden av en terminal da jeg så skiltet og dokumenterte det...

E!
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Synd at Lufthansa skuffer igjen - prøve noe annet neste gang?
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

I fare for å spore denne tripreporten litt av, men er det ikke lov å ta bilder på OSL lenger? Da jeg var på ARN for en måneds tid siden oppdaget jeg flere skilt som fortalte at det var forbudt å ta bilder, men jeg har ikke sett slike på OSL...

E!

Vart hittade du dessa skyltar? Måste ta mig en närmare titt på fredag :o
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Synd at Lufthansa skuffer igjen - prøve noe annet neste gang?


KLM er sikkert mye bedre;)

Sammen med BA og VS så burde LH være på topp tre når det gjelder et bra og gjennomført produkt transatlantisk. Kanskje CO kan være noe å prøve? Likt antall stopp til OSL, og kortere total reisetid (?) burde jo trekke opp. Dessuten er det ikke noe som slår den koselige stemningen i en narrowbody på transatlantisk^_^
Takk for rapport forresten.
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Hehe .. som reisende på Star Duty er det litt begrensede valgmuligheter. LH har den rutetabellen som passer best, så det blir nok fler turer med dem. Men når vi får avtale med CO vil de bli et godt alternativ - gleder meg til det skjer!
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Hehe .. som reisende på Star Duty er det litt begrensede valgmuligheter. LH har den rutetabellen som passer best, så det blir nok fler turer med dem. Men når vi får avtale med CO vil de bli et godt alternativ - gleder meg til det skjer!

De visste nok at du ikke hadde betalt full pris og behandlet deg derfor deretter!:p

BF:cool2
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Har et spørsmål til LN-MOW. Så de flotte bildene av Omni DC10. Det e rså herlig å s eat de fortsatt flyr med pax. Ser i "Bibelen" at de har 13 stk og 5 stk kom fra NW i ER utgave og alle har 380 pax ?

Men hva brukes de egentlig til ??
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Etter å ha sett dette bildet på Airliners.net tørr jeg tippe at de først og fremst brukes på MIL-charter..
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Herlig bilde :). One-Stop Irak/Afganistan ??
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

De brukes på all mulig charter - ikke bare militær. Idrettslag, 'sydencharter', forretningsscharter - you name it. Det er forøvrig et krav fra det militæret at selskapet må ha minimum 25% sivil trafikk.

Den fotograferte maskinen var akkurat ankommet fra Kuwait som permisjonsrute og var på vei videre til DFW. Denne ruten operes minimum daglig av World eller Omni.
 
Re: Atlanta-Mosjøen - november 08

Etter å ha sett dette bildet på Airliners.net tørr jeg tippe at de først og fremst brukes på MIL-charter..

Ja, de polske troppene blir flydd til/fra på amerikansk regning og benytter derfor amerikanske seskaper.
 
Back
Top