• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

ATA + Swissport = Propaganda

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Nuuuuuvel - dette ble bare visvas ... Men inspirert av det fine panaromabildet her, samlet jeg sammen et knippe arkiverte pushbackbilder fra Sea-Tac. Fordi jeg kan. Og ja - sistebildet er av guttungen - på 'arbeidsdag med pappa' .. :cool:

push1.jpg


push2.jpg


push3.jpg


push4.jpg


push5.jpg


push6.jpg


push7.jpg


push8.jpg


push10.jpg


push11.jpg


push13.jpg


push12.jpg


push14.jpg


push9.jpg
 
Henger statene igjen og bruker teknikere som startledere, eller er dette stuere? :)
Flotte bilder!
 
Det er stuere. Vi hadde ikke egen mekaniker engang på SeaTac, men ringte Delta ved behov. Tristaren hadde imidlertid 'følgemekaniker' ved behov. Og det var det ofte.

757'ene gikk og gikk og gikk, men 737'ene hadde mye teknisk. FAA groundet til og med en av våre nyeste da det ble oppdaget at Boeing ikke hadde installert en del .....
 
Back
Top