ATA + Swissport = Propaganda

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Nuuuuuvel - dette ble bare visvas ... Men inspirert av det fine panaromabildet her, samlet jeg sammen et knippe arkiverte pushbackbilder fra Sea-Tac. Fordi jeg kan. Og ja - sistebildet er av guttungen - på 'arbeidsdag med pappa' .. :cool:

push1.jpg


push2.jpg


push3.jpg


push4.jpg


push5.jpg


push6.jpg


push7.jpg


push8.jpg


push10.jpg


push11.jpg


push13.jpg


push12.jpg


push14.jpg


push9.jpg
 
Henger statene igjen og bruker teknikere som startledere, eller er dette stuere? :)
Flotte bilder!
 
Det er stuere. Vi hadde ikke egen mekaniker engang på SeaTac, men ringte Delta ved behov. Tristaren hadde imidlertid 'følgemekaniker' ved behov. Og det var det ofte.

757'ene gikk og gikk og gikk, men 737'ene hadde mye teknisk. FAA groundet til og med en av våre nyeste da det ble oppdaget at Boeing ikke hadde installert en del .....
 
Back
Top