Insomnia4u
ScanFlyer Silver
Teaser:
Da er det ni dager til jeg tar med kidsa(ok, ungdommene) på en ok tur rundt i Asia i C/F med ulike selskaper. USDM-billetter og Hyatt Diamond Challenge gir oss suiter og fine fordeler siden en får Diamond-status i testperioden.
Det skal sies at det har vært utrolig mye rot med USDM-billettene, som ble bestilt i august ifjor. Sjekket dem jevnlig, og for et par mnd siden lå alt an til å bli kansellert. Holdt på en uke for å få tak i en ok supervisor og en ansatt i Asiana som kunne plotte inn på nytt. På et tidspunkt var jeg på hold mens den ene ringte den andre og samarbeidet. I tillegg til at USDM ringte TG for å få dem til å omgjøre feil. Dette skjedde selvsagt to dager etter at US hadde forlatt *A. Herlig timing. Har nå et noe angstfullt forhold til kjenningsmelodien til US Air…men hva gjør man ikke når kidsa har blitt lovet en uforglemmelig tur?
Dessverre downgrade fra F til C på ICN-NRT pga helt ny a388 som settes inn, men disse billettene ble egentlig kansellert, så var et styr uten like å få satt dem inn igjen. La oss håpe at billettene ikke forsvinner på tampen. Reiseruten på 22 dager er som følger:
På separate økonomibilletter blir det:
F-klasse: OZ(FRA-ICN), TG (HND-BKK-FRA)
C-klasse: SAS/LH/OZ/TG
Y-klasse: Cambodia Angkor Air
Hoteller:
Hyatt Seoul
Hyatt Park Tokyo (100 m2 Suite)
Hyatt Regency Kyoto
Hyatt Grand Erawan Bangkok (Suite)
Hyatt Park Siem Reap (Suite)
Sokha Hotel Sihanouksville
Byer vi besøker:
Seoul
Tokyo
Kyoto
Osaka
Bangkok
Siem Reap
Sihanouksville
Phnom Penh
Da er det ni dager til jeg tar med kidsa(ok, ungdommene) på en ok tur rundt i Asia i C/F med ulike selskaper. USDM-billetter og Hyatt Diamond Challenge gir oss suiter og fine fordeler siden en får Diamond-status i testperioden.
Det skal sies at det har vært utrolig mye rot med USDM-billettene, som ble bestilt i august ifjor. Sjekket dem jevnlig, og for et par mnd siden lå alt an til å bli kansellert. Holdt på en uke for å få tak i en ok supervisor og en ansatt i Asiana som kunne plotte inn på nytt. På et tidspunkt var jeg på hold mens den ene ringte den andre og samarbeidet. I tillegg til at USDM ringte TG for å få dem til å omgjøre feil. Dette skjedde selvsagt to dager etter at US hadde forlatt *A. Herlig timing. Har nå et noe angstfullt forhold til kjenningsmelodien til US Air…men hva gjør man ikke når kidsa har blitt lovet en uforglemmelig tur?

På separate økonomibilletter blir det:
F-klasse: OZ(FRA-ICN), TG (HND-BKK-FRA)
C-klasse: SAS/LH/OZ/TG
Y-klasse: Cambodia Angkor Air
Hoteller:
Hyatt Seoul
Hyatt Park Tokyo (100 m2 Suite)
Hyatt Regency Kyoto
Hyatt Grand Erawan Bangkok (Suite)
Hyatt Park Siem Reap (Suite)
Sokha Hotel Sihanouksville
Byer vi besøker: