• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Årstreff Trondheim

Re: Årstreff Trondheim

Jeg må desverre melde avbud på torsdag. :(:( Synd men sant. Håper dere som deltar får en fin kveld. :)

Jeg må desverre også melde avbud, det ble mye familielogistikk ++ som ikke var helt planlagt. Kommer sterkere tilbake!

Folkens......vi er nede i 5 stk. deltagere.... :( Vi møtes som vanlig. Jeg kontakter Graffi med oppdatert antall. Håper ingen flere melder avbud..... :drink

PS: Reservasjonen står under navnet Flyprat :-)

Last edited:

Var det stemning for en øl i forkant?

Eventuelt når og hvor? Den gode nabo har jo godt utvalg av diverse Jet-A

Folkens......vi er nede i 5 stk. deltagere.... :( Vi møtes som vanlig. Jeg kontakter Graffi med oppdatert antall. Håper ingen flere melder avbud..... :drink

PS: Reservasjonen står under navnet Flyprat :-)

Hmm... kommer seint, og ikke nødvendigvis godt, men fyller gjerne opp igjen en av de plassene hvis det er mulig :)
(Må innrømme at jeg hadde fått for meg at dette gikk av stabelen forrige uke, og da var det litt for hektisk)

Last edited:

Morn. I serien f-skap det går an å få kan eg nok tilføye meir forkjølelse eller influensa. Eg har sett fram til dette, men det ser ut til å gå i vasken. Er spent på Romaturen søndag...

Beklager så myke, og kos dykk de som får til å reise.

Hmm... kommer seint, og ikke nødvendigvis godt, men fyller gjerne opp igjen en av de plassene hvis det er mulig :)
(Må innrømme at jeg hadde fått for meg at dette gikk av stabelen forrige uke, og da var det litt for hektisk)

Hjertelig velkommen - du får ta roger sin plass :D Møtes kl. 20.00
Jeg har ikke mulighet til noe forkantøl, men dere andre kan jo avtale.....:D :D

Sees i kveld :) :) :)

Takk for i går - trivelig lag som vanlig med nye og gamle fjes.
Så er det bare å glede seg til neste :fly treff!

Takk for igår - alltid like hyggelig.Trivelig med nye fjes :) :)
Mett ja...... ;)

Back