Årstreff Trondheim

Re: Årstreff Trondheim

Jeg må desverre melde avbud på torsdag. :(:( Synd men sant. Håper dere som deltar får en fin kveld. :)

Jeg må desverre også melde avbud, det ble mye familielogistikk ++ som ikke var helt planlagt. Kommer sterkere tilbake!

Folkens......vi er nede i 5 stk. deltagere.... :( Vi møtes som vanlig. Jeg kontakter Graffi med oppdatert antall. Håper ingen flere melder avbud..... :drink

PS: Reservasjonen står under navnet Flyprat :-)

Last edited:

Var det stemning for en øl i forkant?

Eventuelt når og hvor? Den gode nabo har jo godt utvalg av diverse Jet-A

Folkens......vi er nede i 5 stk. deltagere.... :( Vi møtes som vanlig. Jeg kontakter Graffi med oppdatert antall. Håper ingen flere melder avbud..... :drink

PS: Reservasjonen står under navnet Flyprat :-)

Hmm... kommer seint, og ikke nødvendigvis godt, men fyller gjerne opp igjen en av de plassene hvis det er mulig :)
(Må innrømme at jeg hadde fått for meg at dette gikk av stabelen forrige uke, og da var det litt for hektisk)

Last edited:

Morn. I serien f-skap det går an å få kan eg nok tilføye meir forkjølelse eller influensa. Eg har sett fram til dette, men det ser ut til å gå i vasken. Er spent på Romaturen søndag...

Beklager så myke, og kos dykk de som får til å reise.

Hmm... kommer seint, og ikke nødvendigvis godt, men fyller gjerne opp igjen en av de plassene hvis det er mulig :)
(Må innrømme at jeg hadde fått for meg at dette gikk av stabelen forrige uke, og da var det litt for hektisk)

Hjertelig velkommen - du får ta roger sin plass :D Møtes kl. 20.00
Jeg har ikke mulighet til noe forkantøl, men dere andre kan jo avtale.....:D :D

Sees i kveld :) :) :)

Takk for i går - trivelig lag som vanlig med nye og gamle fjes.
Så er det bare å glede seg til neste :fly treff!

Takk for igår - alltid like hyggelig.Trivelig med nye fjes :) :)
Mett ja...... ;)

Back