ARN-EWR i morgen

Originally posted by DY
Blir spennende å se om SAS klarer å få tak i B767 og hvilke ruter de satser på. Kan virke som en satser på B767 vestover, og Airbus østover....

eller kanskje A330-200??
 
Ikke sikker...men den kan da ikke være så forskjellig? Av de 82 767 i "storage" så er vel de fleste -200 varianten...
 
Ja ja... Men det har jo også 767/757 i forhold til A330/340 - selv om det sikkert finnes piloter som raskere kan gå inn i en 767 "slinge" - enn hva som finnes m.h.t A310. Størrelsen på A310 hadde vel nesten vært perfekt?
 
Ønske om 767 vs 757 var jo grunnet litt kjennskap til 757 i organisasjonen...


EDIT, de vanlige leifene
 
Originally posted by CK
Originally posted by DY
Blir spennende å se om SAS klarer å få tak i B767 og hvilke ruter de satser på. Kan virke som en satser på B767 vestover, og Airbus østover....

eller kanskje A330-200??


...here 3 x A330-200

D-AXEL c/n 305 CGN-DUS 3/3/5 - STORED
D-AIMB c/n 308 HAM-CGN 3/3/5 - STORED
D-AIMC c/n 312 noted CGN 3/3/5 - STORED

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=315099

.
 
Originally posted by DY
Originally posted by P.A. VIKING
Ønske om 767 vs 757 var jo grunnet litt kjennskap til 767 i organisasjonen...
Trodde det var motsatt jeg.....

øøø, ja altså 757 ble droppet , og det blir søkt etter 767 ...
 
vill nog tro att fleetplanning avdelningen hos SAS har ganska bra kontroll över vad som finns tillgängligt. Men jag tar och ringer dom i morgon. :p
 
Originally posted by Savipix
vill nog tro att fleetplanning avdelningen hos SAS har ganska bra kontroll över vad som finns tillgängligt. Men jag tar och ringer dom i morgon. :p
Ja vi kan jo håpe de har kontroll......;)
 
Originally posted by EKGH
Originally posted by CK
Originally posted by DY
Blir spennende å se om SAS klarer å få tak i B767 og hvilke ruter de satser på. Kan virke som en satser på B767 vestover, og Airbus østover....

eller kanskje A330-200??


...here 3 x A330-200

D-AXEL c/n 305 CGN-DUS 3/3/5 - STORED
D-AIMB c/n 308 HAM-CGN 3/3/5 - STORED
D-AIMC c/n 312 noted CGN 3/3/5 - STORED

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=315099

.

Er ikke dette de maskinene som egentlig skulle til Swissair, som Lufthansa leide og opererte inntill LH fikk sine egne A330-300 ??? I saafall er de vel allerede utleid og venter paa oppdrag (med mindre ikke operatoeren Blue et eller annet ikke gaar konkurs)
 
Originally posted by dc-8-63

Er ikke dette de maskinene som egentlig skulle til Swissair, som Lufthansa leide og opererte inntill LH fikk sine egne A330-300 ??? I saafall er de vel allerede utleid og venter paa oppdrag (med mindre ikke operatoeren Blue et eller annet ikke gaar konkurs)

Omvendt, maskinene er ex-Swissair/SWISS og Sabena. To-tre av dem skulle opprinnelig til Blue Wings, en ble også lakkert i fulle farger, men maskinene ble aldri satt i drift med sistnevnte og står derfor lagret nå.
 
Originally posted by Blubird
Originally posted by dc-8-63

Er ikke dette de maskinene som egentlig skulle til Swissair, som Lufthansa leide og opererte inntill LH fikk sine egne A330-300 ??? I saafall er de vel allerede utleid og venter paa oppdrag (med mindre ikke operatoeren Blue et eller annet ikke gaar konkurs)

Omvendt, maskinene er ex-Swissair/SWISS og Sabena. To-tre av dem skulle opprinnelig til Blue Wings, en ble også lakkert i fulle farger, men maskinene ble aldri satt i drift med sistnevnte og står derfor lagret nå.
Bortvent, det dreier seg Produksjonummer 305 ex. HB-IQM hos SR/LX operert av Lufthansa som D-AIMA, 308 ex. HB-IQL hos SR/LX operert av Lufthansa som D-AIMB og 312 ex. HB-IQN operert av Lufthansa som D-AIMC - finner ikke noe Sabena eller OO reg paa disse...
 
De A332 som er ledige har enten PW4100 eller GE CF6, og SAS kan RR Trent 700 - så derfor vil de være uaktuelle.
 
Back
Top