Originally posted by DY
Blir spennende å se om SAS klarer å få tak i B767 og hvilke ruter de satser på. Kan virke som en satser på B767 vestover, og Airbus østover....
Originally posted by EB
Hva med A310?
Trodde det var motsatt jeg.....Originally posted by P.A. VIKING
Ønske om 767 vs 757 var jo grunnet litt kjennskap til 767 i organisasjonen...
Originally posted by CK
Originally posted by DY
Blir spennende å se om SAS klarer å få tak i B767 og hvilke ruter de satser på. Kan virke som en satser på B767 vestover, og Airbus østover....
eller kanskje A330-200??
Originally posted by DY
Trodde det var motsatt jeg.....Originally posted by P.A. VIKING
Ønske om 767 vs 757 var jo grunnet litt kjennskap til 767 i organisasjonen...
Ja vi kan jo håpe de har kontroll......Originally posted by Savipix
vill nog tro att fleetplanning avdelningen hos SAS har ganska bra kontroll över vad som finns tillgängligt. Men jag tar och ringer dom i morgon.![]()
Originally posted by EKGH
Originally posted by CK
Originally posted by DY
Blir spennende å se om SAS klarer å få tak i B767 og hvilke ruter de satser på. Kan virke som en satser på B767 vestover, og Airbus østover....
eller kanskje A330-200??
...here 3 x A330-200
D-AXEL c/n 305 CGN-DUS 3/3/5 - STORED
D-AIMB c/n 308 HAM-CGN 3/3/5 - STORED
D-AIMC c/n 312 noted CGN 3/3/5 - STORED
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=315099
.
Originally posted by dc-8-63
Er ikke dette de maskinene som egentlig skulle til Swissair, som Lufthansa leide og opererte inntill LH fikk sine egne A330-300 ??? I saafall er de vel allerede utleid og venter paa oppdrag (med mindre ikke operatoeren Blue et eller annet ikke gaar konkurs)
Bortvent, det dreier seg Produksjonummer 305 ex. HB-IQM hos SR/LX operert av Lufthansa som D-AIMA, 308 ex. HB-IQL hos SR/LX operert av Lufthansa som D-AIMB og 312 ex. HB-IQN operert av Lufthansa som D-AIMC - finner ikke noe Sabena eller OO reg paa disse...Originally posted by Blubird
Originally posted by dc-8-63
Er ikke dette de maskinene som egentlig skulle til Swissair, som Lufthansa leide og opererte inntill LH fikk sine egne A330-300 ??? I saafall er de vel allerede utleid og venter paa oppdrag (med mindre ikke operatoeren Blue et eller annet ikke gaar konkurs)
Omvendt, maskinene er ex-Swissair/SWISS og Sabena. To-tre av dem skulle opprinnelig til Blue Wings, en ble også lakkert i fulle farger, men maskinene ble aldri satt i drift med sistnevnte og står derfor lagret nå.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.