Ja, ja, JA!
Jeg vet at jeg roter litt nå, men alle forstår hvor jeg vil..
Er blind av kjærlighet til MD80'en.. ^_^
Til og med jeg fortstår den Speedbird

Ja, ja, JA!
Med en oppegående ingeniøravdeling tar det ikke lang tid å rafinere og bedre et allerede godt design.
Man tager en stykk DC9, justerer litt på cockpitvinduene og vips, man haver en ARJ21!
Rart med det, vinduskonfigurasjonen rundt cockpit stemmer på en måte ikke helt... ^_^
Hvilke selskaper vil kjøpe et fly som er made in China.
737'ern er billig, MD80 var dyr.
Man må betale for design, kvalitet og performance!
Disse brennlakkerte kloakkrørene (DC-9/MD-80) burde vært gjort om til øl-bokser for mange år siden...![]()
*Henter det største verktøyet vi har på STS, og kjører FORT mot Torp!* :angry::exclaimation:exclaimation:exclaimation
Hahaha, nå lever du ekstremt farlig Kenneth.
Hehe...
Finner ikke meg der nå vettu...
Har langfri jeg...
Hva ER det største verktøyet på STS forresten? En MD-80 Maintenance Manual kanskje? Kan forestille meg at de ble hogd ut av stein i sin tid? :colgate:
Hvis du noen gang ser en skallet eller nesten skallet kar komme mot deg stiv i blikket, da er det bare en ting å gjøre........LØP for livet!![]()
Hehe... Jeg vet hvordan han ser ut, så jeg kjenner han nok igjen...
...men det er klart, jeg kommer nok ikke til å oppsøke OSL på en stund, for å si det sånn... ^_^
Ja, ja, JA!
Du kunne tatt deg en tur til Tromsø, så kunne vi ha snakket MD-80 (og DC-9, selve stamfaren) i timesvis. Det kan se ut som vi lider av omtrent det samme! :up:
Kenneth:
Den største boka her er vel StructureRepairManualen,
etter slurvete stuere/deicere som ødelegger flyene våre!
Bare vent - jeg er også veldig langsint!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.