• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Arctic Tiger (29.09.2007) Del 1

flyKSU

ScanFlyer Gold
I dag var det åpen dag på Ørlandet, med mye forskjellig spennende. Litt motsol på noen av bildene, men men :)

8.jpg

9.jpg

3.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

4.jpg

5.jpg

Re: Arctic Tiger (29.09.2007)

Det er bare å legge ut flere! Disse bildene understreker at man burde overnattet på Ørland! :)

Var det arti å klå på Hind? :)

Der ja, visste det kom fler!

Merk at A7 forfra ser ut som om den kunne være en figur fra Wallace and Grommit...

Tusen takk for hyggelige kommentarer på bildene :) Flott fotovær var det, og fyttirakkern for en lyd det var av oppvisningen til F-18 ^_^

Originally posted by seilfly

Merk at A7 forfra ser ut som om den kunne være en figur fra Wallace and Grommit...

Haha.. Du sier noe :D
Hva med dette bildet? Nesepartiet ligner jo litt på Grommit, da :D ^_^

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    64.7 KB · Views: 76

Veldig bra bilder dette, skulle ønske man kunne vært der selv.

Airbus 330.

Jeg har klart det kunststykket å legge noen av mine bilder inn i tråden for Spotters Day 28.09.07, så dere får gå dit å se. Skal allikevel prøve å etterkomme et ønske om A-7 her (jæ**** grom maskin, om jeg får være så frimodig!!!)
VoughtA-7Corsair1.jpg

VoughtA-7Corsair2.jpg

053.jpg

054.jpg

105.jpg

Og til de av dere som om mulig noen gang har lurt på hvordan det ser ut bakover et av luftinntakene på Rafale......
RafaeleStb.AirIntake.jpg

Alle fotos: ©S. Ludvigsen

Flotte bilder, synd jeg måtte dra hjem til Bergen etter spotters day :(

Er det bare jeg som synes A-7 bakfra ligner veldig mye på en gammel AN-124? (Om du ser bort fra den digre ræva på den) :D :)

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    88.7 KB · Views: 76

Takker for hyggelige kommentarer :)

Originally posted by seilfly

Var det arti å klå på Hind? :)

Det va artig, ja :) Fy steike så blank og polert den var! :)

Kommer med mer bilder i løpet av dagen i del 2 (om dere fortsatt er interessert, da ^_^ )

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    110.7 KB · Views: 72
Back