jcnorway Moderator Medlem 29 Nov 2011 #41 Bestilte en iPad fredag ettermiddag. Sendt fra Nederland mandag kveld. Den ble levert på arbeidsplassen i Oslo sentrum i dag ved lunsjtider med UPS.
Bestilte en iPad fredag ettermiddag. Sendt fra Nederland mandag kveld. Den ble levert på arbeidsplassen i Oslo sentrum i dag ved lunsjtider med UPS.
LN-FHU Superflyer 30 Nov 2011 #42 Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Min er i Oslo pt, men med beregnet ankomst torsdag 1/12 på slutten av dagen..... Synes det tar lang tid jeg da.... :8:
Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Min er i Oslo pt, men med beregnet ankomst torsdag 1/12 på slutten av dagen..... Synes det tar lang tid jeg da.... :8:
Robin882 ScanFlyer Gold 2 Dec 2011 #43 Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Fnate said: Vel, på nytt datautstyr så er vel ikke dette så galt. Det går nok ikke an å sammenligne butikkmarginen på nye Apple devicer med Cola i beger på den lokale kiosken, for å si det sånn. Click to expand... Satt sammen en maskin til over 40 000 den dagen, fikk kun 780 kr i rabatt, for et tilbud!:devot:
Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Fnate said: Vel, på nytt datautstyr så er vel ikke dette så galt. Det går nok ikke an å sammenligne butikkmarginen på nye Apple devicer med Cola i beger på den lokale kiosken, for å si det sånn. Click to expand... Satt sammen en maskin til over 40 000 den dagen, fikk kun 780 kr i rabatt, for et tilbud!:devot:
A André Nalin Newcomer 3 Dec 2011 #44 Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Ser de nå har fjernet den lille teksten i T&C som sier at man ikke får poeng på kjøp av ipod, iphone, ipad og alt annet som er gøy.. Too late :'(
Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Ser de nå har fjernet den lille teksten i T&C som sier at man ikke får poeng på kjøp av ipod, iphone, ipad og alt annet som er gøy.. Too late :'(
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 3 Dec 2011 #45 Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Robin882 said: Satt sammen en maskin til over 40 000 den dagen, fikk kun 780 kr i rabatt, for et tilbud!:devot: Click to expand... Nå var det den omtalte 10% rabatten jeg kommenterte. 780 av 40000 faller ikke inn under det. Så din rabatt var jo ikke akkurat enorm, nei.
Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday Robin882 said: Satt sammen en maskin til over 40 000 den dagen, fikk kun 780 kr i rabatt, for et tilbud!:devot: Click to expand... Nå var det den omtalte 10% rabatten jeg kommenterte. 780 av 40000 faller ikke inn under det. Så din rabatt var jo ikke akkurat enorm, nei.