• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday

Bestilte en iPad fredag ettermiddag. Sendt fra Nederland mandag kveld. Den ble levert på arbeidsplassen i Oslo sentrum i dag ved lunsjtider med UPS.

Re: Apple Store med trippel EuroBonus opptjening på black friday

Min er i Oslo pt, men med beregnet ankomst torsdag 1/12 på slutten av dagen..... Synes det tar lang tid jeg da.... :8:

Vel, på nytt datautstyr så er vel ikke dette så galt. Det går nok ikke an å sammenligne butikkmarginen på nye Apple devicer med Cola i beger på den lokale kiosken, for å si det sånn.

Satt sammen en maskin til over 40 000 den dagen, fikk kun 780 kr i rabatt, for et tilbud!:devot:

Ser de nå har fjernet den lille teksten i T&C som sier at man ikke får poeng på kjøp av ipod, iphone, ipad og alt annet som er gøy.. Too late :'(

Satt sammen en maskin til over 40 000 den dagen, fikk kun 780 kr i rabatt, for et tilbud!:devot:

Nå var det den omtalte 10% rabatten jeg kommenterte. 780 av 40000 faller ikke inn under det. Så din rabatt var jo ikke akkurat enorm, nei.

Back