• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Åpner opp onsdagen…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Åpner opp onsdagen…

Da er en ny dag åpnet og jeg er snart på vei ut døren for transport til Røros som forhåpentligvis går på skinner hele veien. To dager med møter før retur i morgen kveld. Bruk onsdagen godt du også.

Re: Åpner opp onsdagen…

God morgen fra Forusmyra. Strawberry her har en annen definisjon enn meg på hva «garantert» betyr, men frokosten er helt ok her. Skal litt lenger bort på myra og bli litt klokere i dag.

God morgen fra L1. Kontoret kaller før det blir fullt kjør etterpå med både fest i barnehagen og en fotballkamp, hvor jeg må fikse begge deler mens Tårnfrid er opptatt med karriere. Ha en fjong dag

God morgen fra Bææægen. Sliten men fattet.. Herlige møter i går, lang tur på Fløien og merkelig middag på en hipster-restaurant som alle anbefaler. Italieneren så ananas på pizza og ble olm.

Nå er det konge-frokost, to fine møter før det er ut på Flesland og hente en leiebil. Tilgjengeligheten og prisene er hinsides og jeg har lovet kollegaen at jeg skal vinne VM i oppgradering med massiv forhandling. Tilgjengelighet og priser på hotell i Haugesund var om mulig dyrere enn Bergen - men der er det i tillegg til turist-invasjon også filmfestival.

God dag fra Oslo. Enda mer jobbing med valget står på agendaen. I går gjorde jeg borgerplikten selv og hadde store vanskeligheter med å velge....20230822_144930.jpg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Morn fra hjemme. Kontoreres i dag også, og det blir også en tur for å fikse på frisyren. Brygger på litt smårusk, så kveldens 5-6 mil på sykkelsetet utgår

Morn fra Bergen.

Her våkner jeg grytidlig av at regnet trommer på soveromsvinduet. Lenge siden siste det har regnet så store regndråper på mitt vindu. Planen i dag er å sette seg i bilen å kjøre sørover + et par ferger. Så ser jeg det litt ann om hvor jeg camper for natten.

Ender opp i Arendal på fredag hvor helgen skal tilbringes.

God morgen fra R14. Litt sliten etter god mat og god drikke på Panorama på Sørenga i går. Nå venter ny dag med filming. Gleder meg til det er ferdig.

Ha en best onsdag!

God morgen fra Kongsbeg.

Jeg ble "løslatt" fra Riksen i går. Så langt ser mandagens inngrep ut til å være vellykket, men akk dessverre, så må jeg inn på en tredje runde i løpet av par uker. De ble ikke ferdig med alt de skal gjøre. Neste gang skal dette kombineres med en ERCP. Formen kjennes fin ut i dag. Ingen store planer bortsett fra å se friidrett og forhåpenligvis få gått meg en tur.

God ettermiddag fra det Sørlandske.
Skiftende skydekke her i dag og jeg har vært til og fra og til og fra i hele dag. Så her har det ikke vært spesielt effektivt.

I ettermiddag skal man teste ut en jordfreser. Så får vi håpe det gjør vei i vellinga....

God onsdag ønskes!

G’morgen .. Sitter og venter på aircon-tekniker som skal fikse noe smårusk. Fikk akkurat en ping om at han er på vei.

Stor dag i dag, valpen er 6 måneder og fruen er 60. Begge får biff til middag. ;)

Varm morgen, allerede 28 ved soloppgang, så vi forkortet valpeturen litt. Men neste uke ser det ut til å droppe litt. Blir deilig. Hatt nok sommer nå.

Tok den 27. strake wordle-gåten i NYT i dag, men fortsatt langt til rekorden, som er 72.

Der hører jeg en varevogn .. ha en fin en!

God ettermiddag. Da venter jeg på flyet som skal ta meg tilbake til OSL.
Det skal gå 18:15.
Ha en fantastisk ettermiddag!

Det var dette flyet jeg tok på mandag. En SAS B737-700.

084a8ac5fc5b3b84b9a238a72c29a8b3.jpg

a027eff358a7f0f33e060b94744356f1.jpg

Back