Default Annerledes men fin onsdag…

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. I dag skulle koffertene vært pakket og i ettermiddag skulle vi fløyet med Icelandair og Saga Class til Boston - 10 dager borte. Men nå er forsikringspengene på konto og vi blir hjemme og det føles absolutt bra på så mange måter. Så da er jeg snart klar for turen opp til toppen av byen og dagens oppgaver. Besøk hos opphavet i ettermiddag før en treningsøkt. Bruk onsdag best du også.

Mornings fra Hvalstad. Starter dagen med hjemmekontor, før det blir en tur til Sandefjord for lunsj og urnenedsettelse. Begge gutta har fotballkamp i dag, så da blir det supporter oppgaver. Dessuten må det lages en podcast i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Full rulle i gymmet i dag og kjenner det blir godt med en kraftig lunsj. Ganske tett med møter i dag også og gleder meg allerede til middag med husstanden i kveld.

Morn fra Tønsberg. Her får jeg lov til å bli hjemme med sykt barn i dag som jeg mistenker egentlig ikke er syk lenger . Det er egentlig litt praktisk så får man unnagjort noen småærend i stedet for å bare sitte hjemme

God morgen fra hjemmekontoret. Straks avgårde til en liten synskontroll for å bekrefte at jeg fortsatt ser uforskammet bra ut. Så blir det hjem til prinsessebrunch, før jeg planlegger en runde golf.

De som påstår at man ikke er like effektiv på hjemmekontor kan ta seg en bolle.

I så fall vil jeg anbefale en fløtebolle. Det er skikkelig godt.

Ha en ekstra best onsdag!

Last edited:
God onsdag fra Forus. Endelig på plass på kontoret etter en alternativ start på dagen. Siden bedre halvdel ikke kom seg hjem fra AMS i går måtte jeg ta meg av frokost og morgenlevering i på bondegården aka. barnehagen. Men nå er kona i god driv oppover Nordsjøen med ETA. om en halvtime. Ser ut som hun var blant de heldige i dag. Mye ellers kansellert på Schiphol!
Herlig! Og det er 29 dager til jeg skal ut på tur selv. Ekstra bra! Ha en fin dag forumister.

God ettermiddag fra Forus,

En grei start på dagen her i prosjektet. Etter flere dager med kraftige regnbyger er det mulig å se sola igjen.
Satser på litt tidlig utskei i dag for å forberede medlemsmøte i Flymuseet i dag.
Ha en flott dag videre!

G'morgen .. dagens andre kaffekopp er kondem... konsumert, og nå står dagens øvrige gjøremål for tur. Fruen har diverse avtaler i dag, så dermed er jeg her alene med bikkjer og svigerbeist. On the bright side, ingen klager på at jeg har på radioen ihvertfall! Hører at Dear Leader er i UK .. det ryktes at Charles har endret opplegget, og at statsmiddagen er endre til at Herr og Fru Trump isteden skal på McDonalds med Prins Andrew. De burde ihvertfall ha nok å prate om ... :p

Velvel .. dagen går videre. Hva med en MD11 fotografert på denne dag i 2003 ... ?

N271WA_k.webp

God morgen fra DoubleTree på Magnificent Mile i Chicago. Solid frokost nettopp fortært. Fin tur hit med gode(?) gamle LN-RKO foran i kabinen. Ingen wifi og ellers begynner hun å bli litt merket av tidens tann. Her er det strålende høstvær med temp langt oppå 20-tallet. Så nå blir det en aldri så liten spasertur før man møter de innfødte senere i dag. Ha en fortsatt fin onsdag😀

God ettermiddag frå Bleik. Dag tre, blir den siste for(-ish) for min del. Reiser heim med lomma full av diskar med data. På kveldsturen i går kom A330 til Airbus så rett over hauet at eg lurte på om den skulle blåse capsen av meg. Desverre ganske skoddete i går, så rakk ikkje få bilde i den korte glipa eg såg den. Skal ut å sjå om eg ser den no ein tur.

God kveld fra byen med KRS som kode.

Dagen gikk med på kurs, så hvile vekk ettermiddagen. Nå blir det å sjekke ut en dansk pub i området. De lokker med 0.33 øl til kr 39.- så ikke umulig det blir et par smaksprøver.
Blir uansett tidlig kveld siden pliktene kaller i morgen.

Back