Angrep piloter med øks

• Thread starter Thread starter SH
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Angrep piloter med øks'

Originally posted by Shark-41

Jeg er ikke fremmedhater, men jeg synes at vi skulle ha samme innvandringspolitikk som USA. Hvis du har penger og utdanning, eller vil betale for en dyr utdanning, velkommen, hvis ikke FOKK OFF!

er det bare mig, eller hænger den sætning på ingen måde logisk sammen!

Jens:

Det jeg mener er: Du kan komme hvis du vil tilfoeye oekonomien noe, hvis ikke hold deg unna.

Det blir ingen forskjell om jeg kommer til Danmark for aa drive dank. (Faar vel neppe Politisk Asyl?).

:sarc

Fly er blitt farlig, trikk er blitt farlig, buss er blitt farlig...: kjør din egen bil og lås dørene:(

Farlig det også. Sitte i stua hjemme og strikke er trygt.

hørte en som ble spurt om han turte ta trikken etter knivangrept i Oslo, og han svarte "Det er jo ikke TRIKKEN som er farlig!"

Originally posted by Concorde

Farlig det også. Sitte i stua hjemme og strikke er trygt.

Er du gæærn??? De fleste ulykker skjer i hjemmet!

De aller fleste ulykker skjer i Hjemmet? Bytt til Allers da:p

Re: Angrep piloter med øks

Helt utrolig hvor drøy denne saken var, fikk frysninger da jeg så animasjonene og bildene av alt blodet.

https://www.nrk.no/viten/xl/kato-air-ulykken_-to-tideler-fra-katastrofen-1.14280849
To tideler fra katastrofen

Marlene (15) og resten av passasjerene overlevde norgeshistoriens mest dramatiske flykapring.

Allerede på flyplassen i Narvik legger Marlene merke til ham. Mannen, som hun ennå ikke vet skal brenne seg inn i minnet hennes, er kraftig bygd og har kort, krøllete hår. Det blir holdt i sjakk med masse gele og er litt grånende selv om mannen bare er i 30-årene.

– Han hadde veldig spesielt hår, som fjortis legger man merke til sånt, forteller Marlene Føre Frantzen.

Marlene har nettopp fylt femten og kjenner den korte ruta hun skal reise mellom Narvik og Bodø godt. Det har alltid vært moren som har fulgt henne til Bodø. Men akkurat denne septemberdagen i 2004 er det for aller første gang pappa Trond som skal bli med henne på flyet. Det skal redde Marlenes liv...

– Plutselig ser jeg han ta fram en øks. Det er bare et par steg fram, så er han fremme i cockpiten, forteller Marlene.

Back