Originally posted by catocontrol
WIF har vel ikke vaert verdensmestre det siste aaret de heller daSkal uansett bli spennende aa se. Penger er penger for staten vet dere
![]()
Originally posted by LN-BRK
Kan egentlig SD velge et selskap som ikke gir det billigste tilbudet? Eller kan de velge et dyrere alternativ fordi de f.eks. ser passasjerene vil få et bedre tilbud i form av service, komfort etc? Jeg vet det ikke har vært tilfelle så langt, men etter hva jeg har skjønt drives det jo en del lobbyvirksomhet fra fylkeskommunene sin side.
7.2.1
Tildeling skal som hovedregel skje til det anbudet, eller den tillatte kombinasjonen av
anbud, med lavest kompensasjonskrav. For hvert av ruteområdene 1 – 16 betyr dette at
kontrakten vil bli tildelt det anbudet, eller den tillatte kombinasjonen av anbud, med det
laveste kompensasjonskravet for hele kontraktsperioden fra 1. april 2006 til 31. mars
2009.
Vi venter fortsatt i spenning
Finnmarksanbudet skulle etter planen vært avgjort i dag, men Samferdselsdepartementet har i formiddag opplyst at det fortsatt er usikkert om hva som bli eksakt tidspunkt for beslutningen. Så selv om det hele er nært forestående, må vi leve i uvisse en liten stund til.
Originally posted by CK
SD er sene - vinneren av anbudet skulle vært offentliggjort i går, men fremdeles ingenting på SDs hjemmeside og jeg har ikke hørt noe fra WF heller. Spennende å se om WF gjør rent bord, om det blir delt KATO/WF, eller om KATO skulle ta hele greia (men, jeg tror det snør ganske store filler et visst sted før dét skjer)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.