Originally posted by The Pilot Remember guys, the Dash8-100 can also not operate from those airports (except for an exemption) If the engine quits on take-off the whole thing ends up in the river.
Originally posted by Falcon
Direktflyg hadde visst vært i Narvik med J31, men da var de vel lette.
Originally posted by The Pilot you get an engine failure between 70 and Vr and you disapear into the river, this is called an exception from LT for wideroe in contradiction with PANS-OPS and JAR-OPS 1
Originally posted by Egil
Går rykter om en sterk forverring av flytilbudet fra kommende vinterprogram...
Skal komme tilbake med mer konkrete detaljer så raskt jeg får bekreftet det jeg frykter skjer nå....
you get an engine failure between 70 and Vr and you disapear into the river, this is called an exception from LT for wideroe in contradiction with PANS-OPS and JAR-OPS 1
Originally posted by CK
Nei, det er det jeg hører - så det som kan brukes på kortbanenettet i Finnmark er dermed Do228 og Dash 8-100? Hva med denne
Originally posted by LN-BRK
Originally posted by Egil
Går rykter om en sterk forverring av flytilbudet fra kommende vinterprogram...
Skal komme tilbake med mer konkrete detaljer så raskt jeg får bekreftet det jeg frykter skjer nå....
Forverring for Mosjøen spesielt, eller Helgeland generelt? Venter på detaljene du sitter med![]()
Jeg skulle likt å vist hvor bullsh!t som refert over kommer fra. "this is called an exception from LT "? Give me a fuck!ng break..... and keep your mouth shut about things you obviously know nothing about.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.