Anbud på FOT-rutene 2016

Re: Nytt anbud ute for FOT-rutene

Og nå anbudsordningen fra 1. april 2016 ute på høring:

http://www.regjeringen.no/nb/dep/sd...r-i-Sor-Norge-fra-1-april-2016.html?id=765994

Høringsfristen er 31.10.2014.

Normalt har disse utredningene og høringene liten betydning for anbudene. Tidligere har det i svært liten grad vært tatt hensyn til innspill i høringer når nye anbud har vært utformet. Det mest interessante her er vel om de lyser ut Florø som anbud igjen. Tidligere har 0 anbud vært tatt ut i neste runde, og levd videre som kommersielle ruter.

Normalt har disse utredningene og høringene liten betydning for anbudene. Tidligere har det i svært liten grad vært tatt hensyn til innspill i høringer når nye anbud har vært utformet. Det mest interessante her er vel om de lyser ut Florø som anbud igjen. Tidligere har 0 anbud vært tatt ut i neste runde, og levd videre som kommersielle ruter.

Det ender jo opp med WF tilslutt uansett! Det tror jeg er bra!

Re: Anbud på FOT-rutene 2016

Aldri si aldri, plutselig er det en gjeng dansker med klovnenese som vil prøve seg igjenn:) eller kanskje tilogmed en utflagget person med Saab fly;) (ikke skyt jeg vet ikke kravene som stilles til flytype jeg bare synser). Men dere hadde det ikke vært gøy med Braathens i Norge igjenn da?

Aldri si aldri, plutselig er det en gjeng dansker med klovnenese som vil prøve seg igjenn:) eller kanskje tilogmed en utflagget person med Saab fly;) (ikke skyt jeg vet ikke kravene som stilles til flytype jeg bare synser). Men dere hadde det ikke vært gøy med Braathens i Norge igjenn da?

Det hadde seff vært gøy.

Men jeg tror ikke noen som ikke har EB har sjans på de "små rutene" lenger. Samt at det blir veldig fordyrende med 2 selskaper fra til.

Det hadde seff vært gøy.

Men jeg tror ikke noen som ikke har EB har sjans på de "små rutene" lenger.
EB har vel ingen betydning for dette siden man ikke kan tildele noen form for poeng på anbudsrutene!

Nå kan det vel være lov å håpe at politisk ledelse i SD velger å gjøre noen endringer. Vi satser på at nye koster virker.

Back