• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

ANA installerer fotvask paa 787

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
http://seattlepi.nwsource.com/business/324047_air18.html

The new in-flight amenity to be offered by ANA is a bidet. It will be an industry first, at least for commercial jet travel.

:cool:

Du har aldri delt hotellrom med en Tromsoegutt med sameblod i aarene, tydeligvis .... :colgate:

- Se her guta - dem har fotvask paa dassen!!

Han har forhaapendligvis laert - han har naa en hoeyere stilling i et skandinavisk handlingselskap .. :love

Originally posted by LN-MOW

Du har aldri delt hotellrom med en Tromsoegutt med sameblod i aarene, tydeligvis .... :colgate:

- Se her guta - dem har fotvask paa dassen!!

Han har forhaapendligvis laert - han har naa en hoeyere stilling i et skandinavisk handlingselskap .. :love

Jeg har nok ikke delt rom med en Tromsøgutt med sameblod i årene :smile2 , men har delt rom med en ekte tromsøgutt (3 generasjoner tilbake i slekta....). Når jeg tenker meg om så var det vel ikke noe bidet på det hotellet, men RH kan kanskje bekrefte/avkrefte det...:D Forøvrig så er det vel sjelden man finner bidet'er på hoteller nå for tiden, så er det egentlig et stort behov for noe slikt ombord i et fly....?

Må jo bli utrolig lang kø om alle skal benytte seg av dette...

Jeg har nå fått fotvask her på berget også jeg, til og med både SVG og BGO. Svære trau man tråkket opp i ved ankomst rett utenfor flyet . Skulle forhindre munn og klovsyke dengang. Var vel det som herjet i UK.:D

Applauderer alle som installerer litt større avtreder enn de man finner på dagens standard 737 f.eks. Uten å gå i detaljer (...) så kan man i alle fall konstatere at store personer i alle fall har litt problemer med å holde det samme hygieniske nivå som på andre toaletter. LHs 300-600 har det største toalettet jeg har sett - og det funket utmerket, på alle måter! ^_^

Originally posted by AirbusTero

Applauderer alle som installerer litt større avtreder enn de man finner på dagens standard 737 f.eks. Uten å gå i detaljer (...) så kan man i alle fall konstatere at store personer i alle fall har litt problemer med å holde det samme hygieniske nivå som på andre toaletter. LHs 300-600 har det største toalettet jeg har sett - og det funket utmerket, på alle måter! ^_^

Singapores AL's 777 mellom CPH og SIN har handicap toalett på economy class. Dvs dobbel størrelse! Det var en velsignelse for en mann i min størrelse! Husk at alt under 100 kg er femi!!

BF:cool2

PS: Når kommer første fly med bidé?

Med den nærradiofrekvensen jeg har av en vekt (104,9) så er jeg nok enig med deg...

Hndicap nede på SQ sine 747, ved L2 er stoooor. De er jo på størrelse med en liten hybel. For de som vil inn i mile high club så kan det gjøres i grupper der inne... :p

-A

Originally posted by EB

Med den nærradiofrekvensen jeg har av en vekt (104,9) så er jeg nok enig med deg...

Hadde du vært 3 meter høy, så hadde nok det sett mer normalt ut! haha!:colgate:

BF:cool2

Selv måtte jeg nok vært 5,5 meter!:p

Back