Motard ScanFlyer Silver 31 Jul 2010 #1 Denne kom over Råholt idag for et par timer siden. Første gangen den kom inn så det ut for meg at den kom altfor høyt inn. Den avbrøt landingen og kom inn på nytt. Her er bilder fra andre forsøk. Noen som vet grunnen til at den avbrøt landingen.?
Denne kom over Råholt idag for et par timer siden. Første gangen den kom inn så det ut for meg at den kom altfor høyt inn. Den avbrøt landingen og kom inn på nytt. Her er bilder fra andre forsøk. Noen som vet grunnen til at den avbrøt landingen.?
putzmeister ScanFlyer Dusty 31 Jul 2010 #3 Hadde vært "morsomt" å få med seg, lenge siden de havnet i Sibir hvis de gjorde noe dumt
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 31 Jul 2010 #6 Lennart said: Hvem som eier denne ? Russia state ? Noen som har en reg ? Click to expand... Den står på MIL, så den kan lett spottes fra Vollen 19R
Lennart said: Hvem som eier denne ? Russia state ? Noen som har en reg ? Click to expand... Den står på MIL, så den kan lett spottes fra Vollen 19R
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 31 Jul 2010 #8 Lennart said: Bra jeg er på Sola da ^_^ Click to expand... Sikkert varnt hos deg også da :colgate: