N NorPlay Newcomer 26 Feb 2012 #1 Jeg har hatt MasterCard/Eurobonus kombikortet noen år, men har nå fått Amex/Eurobonus-kort. Noen som vet hva som skjer med MC-kortet? Blir det deaktivert, eller kan det brukes parallelt?
Jeg har hatt MasterCard/Eurobonus kombikortet noen år, men har nå fått Amex/Eurobonus-kort. Noen som vet hva som skjer med MC-kortet? Blir det deaktivert, eller kan det brukes parallelt?
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 26 Feb 2012 #2 MasterCard Eurobonus leveres av SEB (Svenska Enskilda Banken) mens AmEx i Norge blir drevet av DNB, så du beholder nok begge 2! BF:cool2
MasterCard Eurobonus leveres av SEB (Svenska Enskilda Banken) mens AmEx i Norge blir drevet av DNB, så du beholder nok begge 2! BF:cool2
B BårdK ScanFlyer Silver 26 Feb 2012 #3 De kan brukes parallelt, jeg har også Diners i tilleg til dine to. Jeg bruker det kortet som gir mest poeng av de som godtas hos de ulike butikkene. Akkurat nå bor jeg i USA og da blir det mest Amex.
De kan brukes parallelt, jeg har også Diners i tilleg til dine to. Jeg bruker det kortet som gir mest poeng av de som godtas hos de ulike butikkene. Akkurat nå bor jeg i USA og da blir det mest Amex.