Meg bekjent er det bare én herre i Norge som kun benytter fornavn i offisiell korrespondanse, men han heter Harald.
I den grad kommunikasjon på Facebook er offisiell korrespondanse er Harald i godt selskap om dagen...
Meg bekjent er det bare én herre i Norge som kun benytter fornavn i offisiell korrespondanse, men han heter Harald.
AmEx skal også ta over de "tradisjonelle" kortene. Mer informasjon om dette skal komme over nyttår.Forresten noen som vet noe om hva som skjer med Amex Gull? Det skulle vel fortsatt ligge hos Dnb, men vil de fortsette med 20% via membership points på det kortet?
Fikk mitt Premium igår. Litt usikker på om jeg skal beholde det eller ta Elite.
Decisions decisions
Det står både i brevet og på weben at man skal kunne bytte PIN-kode på kortet, men finner ingen steder å gjøre det. En del valg på websidene leder jo bare til oversikten uten at man finner det man skal. Noen som har funnet ut om man faktisk kan bytte PIN-kode på kortet?
Noen har oppgitt at de har kommet umiddelbart, mens andre har hatt X antall telefonsamtaler før poengene kom.
(Og for sikkerhets skyld selv om jeg tror du vet det: statuspoeng, ikke grunnpoeng)
Jeg havner bare på en siden med "View PIN" (når det funker), ikke noen endring.På nettsiden skal du få gjort dette
Takker.
Pirk - statuspoengene er vel dem de kaller grunnpoeng, mens brukspoengene har de kalt ekstrapoeng. Nå ser jeg de kun kaller dem "poeng".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.