Booket nettopp OSL FRA BKK DPS BKK FRA OSL med Luftwaffe OSL-FRA-OSL og Thai resten i F og C. Totalt 5500 pr pers i skatter og avgifter. SAS må tjene mye på dette![]()
Booket nettopp OSL FRA BKK DPS BKK FRA OSL med Luftwaffe OSL-FRA-OSL og Thai resten i F og C. Totalt 5500 pr pers i skatter og avgifter. SAS må tjene mye på dette![]()
Hm, kanskje ikke noen super deal dette i forhold til å gjøre det med DM miles?
2 pers:
DM: Kostnad for kjøp av poeng ca kr 24 000.
EB amex CT: kr 11 000 skatter og avgifter + 180 000 EB poeng.
Det koker ned til hvor mye 180 000 EB poeng er verdt for en... For min del er de nok verdt mer enn kr 12 000.
Hvis en gjør LH F i a380 og FCT synes jeg det er ok med EB, ellers enig. Et annet alternativ er Lifemiles siden USDM nå snart forsvinner.
Hm, kanskje ikke noen super deal dette i forhold til å gjøre det med DM miles?
2 pers:
DM: Kostnad for kjøp av poeng ca kr 24 000.
EB amex CT: kr 11 000 skatter og avgifter + 180 000 EB poeng.
Det koker ned til hvor mye 180 000 EB poeng er verdt for en... For min del er de nok verdt mer enn kr 12 000.
Tar ikke DM eller LM fuel charge?
Tar ikke DM eller LM fuel charge?
Ok, bare for å få det bekreftet: Ingen stop-over og ingen open jaw på CT, er det slik å forstå? Heller ikke etter 1. januar?
Et spm: Hvilken uttakstabell vil gjelde for Star Alliance reiser med CT dit SAS flyr i dag?
Vil eurobonus-tabellen gjelde for Star Alliance til SAS-destinasjoner eller vil Star Alliance uttakstabellen bli gjeldende..?
Det lurer jeg og.
Good news everyone!
SAS Amex Plat vil gi companion ticket til hele verden med Star Alliance fra 01.01.2014:
Kanskje det til og med går an å booke First?
Kilde: SSI
4 december fick jag mail om att en CT skulle skickas till SAS och att jag skulle få brev om detta. Men detta har jag inte fått och nu är det dessutom 14 dagar sedan Amex/DnB senast svarade på mitt mail om 12 000 poäng som saknas och brev om CT som skulle bli sänt.
Är det normalt att det tar så lång tid för CT? Är det SAS eller Amex som sänder ut detta brevet?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.