Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
Så dersom du leste at business billetten din eller EBG'en din ga deg fri tilgang til lounger så ville det ikke være noe problem å betale 24€ hvergang du gikk inn i en slik?
Når jeg leser alle disse postene så kjenner jeg hvor ufattelig glad jeg er for at jeg ikke jobber med noen som helst form for salg eller handel mot privatpersoner.
Maken til storm i vannlaglass og hobbyjuridisk adferd er det lenge siden jeg har sett.
Hvis disse 24 euroene er så voldsomt problem så si opp kortet deres da.. Hvis dere reiser så mye at det blir maaaaange "24 euro" så får man vel gullkort?
På forumet her så er det ofte en høy fokus på at det er ikke "gratis mat og drikke" som er loungegodene så da er vel tilgangsmuligheten her og ikke euroene som er problemet.
Jeg regner med at det er andre her som jobber i handel og hadde vel fnyst av så voldsomme reaksjoner fra sine kunder.
Beklager - men for meg blir dette så veldig "TV2 hjelper deg" vrøvl.
Så dersom du leste at business billetten din eller EBG'en din ga deg fri tilgang til lounger så ville det ikke være noe problem å betale 24€ hvergang du gikk inn i en slik?