Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
Tror det der er et typisk sas chat svar....
Tror det der er et typisk sas chat svar....
Fant ikke noe oppdatert info om CT på salesinfo. Noen som har forsøkt om chaten hadde rett angående nye CT regler?
Nå er ikke reglene annonsert ennå, så tror du må vente litt til det blir offentlig og gjeldene
Dette er vel litt OT men er du sikker på det? Jeg betalte for Nexus 5 via Google Wallet (m/amex) for bare noen timer siden, og det er vel det Play også bruker.
Ellers antar jeg brikken er fraværende ennå?
Tror du også må bla en side tilbake og lese posten min igjen, du har tolket den ganske fritt nå.![]()
Noen som har klart å lure med en infant som nr tre på en CT-tur?
Noen som vet hvor lang tid det tar for å få de 3000 ekstrapoengene som ble lovet om man skaffet seg MC kort ? Har hatt det 14 dager nå, men fortsatt ingen poeng ?
Du får først 3.000 poeng etter at du har brukt kortet, og dette må du gjøre innen 30 dager etter at du fikk det. I alle fall det som står på websidene nå, tidligere måtte en bruke kortet 3x før en fikk poengene.
Dessuten får du ikke poengene i det du bruker kortet, men om du har kvalifisert til 3.000 poeng så blir de kreditert din EB-konto den dagen i måneden at MC overfører poeng til SAS, som for min del er en av de første dagene i måneden.
Jeg vet ikke om jeg bringer noe nytt inn i diskusjonen, men jeg har observert to stykker med norske AmEx med chip de siste dagene. Dette er vel og merke "vanlig" AmEx og ikke SAS-branded, men meg bekjent har ikke de norske hatt chip tidligere? Det kan jo bety at noe faktisk skjer.
En kollega av meg fikk nytt kort nå på mandag med chip. Han får dog ikke bruke chippen da terminalene tvinger han til å bruke stripe, så systemet i bankkant er nok ikke satt i gang.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.