Princess CC Vest tok Amex her igår, og så det var Amex sticker ved kassen på Spaceworld.
Skal kjøpe ny TV og det må jeg ha på Amex skal jeg ha håp om å nå 100K. Virker som det omtrent bare er Expert jeg kan bruke, hvis noen vet om noen nettbutikker med godt utvalg og greie priser på TV så kom med tips.
Har selv konkludert med at det bare er Expert etter å ha lett mye selv.
Narvesen Oslo S tar ikke Amex.
Subway tar Amex.
Volvat tar Amex. Du kan også betale medlemsavgiften med kort hvis du er innom når du har fått fakturaen.
Ser ut til at Norgesgruppen har startet å ta Amex. Da blir det ca 33 poeng pr 100 kr om en drar Trumf først.
Det er godt nytt. Så en KIWI-butikk med AmEx-logo på betalingsautomaten her i helgen, men tok det ikke for god fisk. Har du fått betalt med kortet hos de?
Ser ut til at Norgesgruppen har startet å ta Amex. Da blir det ca 33 poeng pr 100 kr om en drar Trumf først.
Hvis det er andre som også kjøper proteinbøtter, har altså SAS avtale med Highwhey.no om 50 bonuspoeng per 100 kr. Link: https://webshopping.flysas.com/no/displayMerchant.do?mid=44183&pager.offset=0&page=1&aid=3
Det er opp til hver enkelt butikk om de ønsker å godta Amex og enkelte NGbutikker har godtatt Amex lenge, men Teller har akkurat sendt ut nytt reklamemateriell slik at disse nå kommuniserer dette litt bedre enn før.