American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express EuroBonus-vennlige butikker!

Hvis noen holder på med å pusse opp kjøkken eller skal bytte kjøkkenkran kan jeg tipse om oppvaskkum.no, de bruker PayPal som innløser. For øvrig veldig bra priser og service, og kjapp levering.

Samtlige Clas Ohlson skal ta AmEx, inkludert nettbutikken. (Sistnevnte tar for øvrig også PayPal)

Ellers ser det ut til at Apple Store på nettet nå kun tar VISA og MasterCard. :(

Samtlige Clas Ohlson skal ta AmEx, inkludert nettbutikken. (Sistnevnte tar for øvrig også PayPal)

Ellers ser det ut til at Apple Store på nettet nå kun tar VISA og MasterCard. :(

Dette overrasket meg, så jeg sjekket akkurat den norske versjonen av Apple.com og de tar selvsagt amex

Jeg bestilte på applestore rett før Jul, og det fungerte fint å betale med Amex

Da er det nok bare opplysningene på hjemmesiden som ikke er fullstendige, og bra er det! :)

Det er vel ikke mer enn et år eller to siden Apple i Norge begynte å ta Amex, så mulig det er noe gammel info som henger igjen?

American Express EuroBonus-vennlige butikker!

Anton Sport tar Amex flere plasser. Det samme gjelder urmaker Ø. Thomassen på Strømmen og Varingskollen Alpinsenter :)

Hadde vært fint om en mod (eller andre) kunne oppdatert første post kontinuerlig. Vet ikke om dette gjøres?

Status på bensinstasjoner, er det slikt at de fleste Statoil og Esso tar Amex og ingen andre?

Hadde vært fint om en mod (eller andre) kunne oppdatert første post kontinuerlig. Vet ikke om dette gjøres?

Det var planen min, men da jeg har ikke rettigheter til å redigere posten min, så må nok en Mod holde listen oppdatert.

Sksl gjennomgå listen når jeg kommer hjem til macen, blir så klønete å gjøre det via Tapatalk.

Tretti.no (hvitevarer og elektronikk) tilbyr nå betaling med PayPal. I tillegg får man 10 poeng per 100 kr (20 poeng i en begrenset periode) dersom man går inn fra sas.no.

Netflix tilbyr nå betaling via Amex.

Det gjorde de ikke i begynnelsen. Gå inn og endre kortet ditt.. :)

Alle monner drar, osv...

Sundbytunet på Jessheim tar. Overnatting/restaurant/konferanse/mikrobryggeri osv

Sommer og Vinter på Jessheim tar, klesbutikk, merker.

Er det slutt på at Ica/Romi tar Amex? Funket ikke på Ica Sjølyst eller Rimi Hoff.

Noen forhandlere av golfutstyr i Oslo (evt. nettbutikker) som tar Amex?

Status
Not open for further replies.
Back