American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express EuroBonus-vennlige butikker!

Princess CC Vest tok Amex her igår, og så det var Amex sticker ved kassen på Spaceworld.

Skal kjøpe ny TV og det må jeg ha på Amex skal jeg ha håp om å nå 100K. Virker som det omtrent bare er Expert jeg kan bruke, hvis noen vet om noen nettbutikker med godt utvalg og greie priser på TV så kom med tips.

Princess CC Vest tok Amex her igår, og så det var Amex sticker ved kassen på Spaceworld.

Skal kjøpe ny TV og det må jeg ha på Amex skal jeg ha håp om å nå 100K. Virker som det omtrent bare er Expert jeg kan bruke, hvis noen vet om noen nettbutikker med godt utvalg og greie priser på TV så kom med tips.

Har selv konkludert med at det bare er Expert etter å ha lett mye selv.

Har selv konkludert med at det bare er Expert etter å ha lett mye selv.

Kjøpte elektronikk (pc) på advance.no med amex i januar, de har også TV'er. Men ser ikke lenger amex-logoen der, så kanskje de ikke lenger tar kortet.

Narvesen Oslo S tar ikke Amex.

Subway tar Amex.

Volvat tar Amex. Du kan også betale medlemsavgiften med kort hvis du er innom når du har fått fakturaen.

Ser ut til at Norgesgruppen har startet å ta Amex. Da blir det ca 33 poeng pr 100 kr om en drar Trumf først.

Narvesen Oslo S tar ikke Amex.

Subway tar Amex.

Volvat tar Amex. Du kan også betale medlemsavgiften med kort hvis du er innom når du har fått fakturaen.

Tydeligvis bare i Oslo. Prøvde i Bergen i mai.

InkClub tar forresten Amex.

Da får man også 450 (900 ut juli) poeng per ordre via SASs shopping. Husk 100 kr minimum. Kjøper du fra to butikker er det gratis frakt, har masse batterier liggende av den grunn :)

Ser ut til at Norgesgruppen har startet å ta Amex. Da blir det ca 33 poeng pr 100 kr om en drar Trumf først.

Det er godt nytt. Så en KIWI-butikk med AmEx-logo på betalingsautomaten her i helgen, men tok det ikke for god fisk. Har du fått betalt med kortet hos de?

Det er godt nytt. Så en KIWI-butikk med AmEx-logo på betalingsautomaten her i helgen, men tok det ikke for god fisk. Har du fått betalt med kortet hos de?

Fusket pã Kiwi, men har hatt problemer med kort flere steder. Funker på Spar i nabolaget, så skal være reelt.

Det er opp til hver enkelt butikk om de ønsker å godta Amex og enkelte NGbutikker har godtatt Amex lenge, men Teller har akkurat sendt ut nytt reklamemateriell slik at disse nå kommuniserer dette litt bedre enn før.

Det er opp til hver enkelt butikk om de ønsker å godta Amex og enkelte NGbutikker har godtatt Amex lenge, men Teller har akkurat sendt ut nytt reklamemateriell slik at disse nå kommuniserer dette litt bedre enn før.

Så det kan være butikken nå har satt opp lapper iten å tenke på at ikke allekortene fungerer mao...

Det kan godt være. Teller har sendt ut matriell for VISA, MC og Amex. Butikkene burde selv vite/sjekke hva de godtar før de tar i bruk matriellet..

Helt elendig hvor få som tar AmEx her til lands egentlig. Reiser mye og det er vel stort sett bare Frankrike av I-land hvor jeg har hatt like store problemer med å bruke kortet som i Norge.

kan melde ifra regiontog mellom Lillehammer og Skien at det går fint og betale med Am-ex ombord

Husk også at du kan låne ut penger (mikrofinans) på
http://www.kiva.org/

Fin måte å komme over CT grensen hvis du mangler litt.

(For de som tenker på å sette inn penger og så ta ut senere - FY SKAM)

Status
Not open for further replies.
Back