http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kredittkortkunder-rammet-av-it-feil/a/10130224/Kunder med mastercard utstedt fra DNB og American Express har de siste dagene opplevd problemer knyttet til transaksjoner i minibanker og butikker, bekrefter Thomas Midteide, konserndirektør for kommunikasjon i DNB.
Enig. De burde definitivt sendt ut en mail så lenge det var tale om en systemfeil som rammet alle kortholderne. Ganske pinlig å bli avvist to dager på rad på samme KIWI - følte at jeg fikk "han prøver seg jammen igjen med null kroner på konto "-blikket fra dama i kassa.
Da fikk jeg akkuratt brev om at mitt nye premium kort med chip var på vei...
Eneste er at jeg har platinum. Menmen ordner seg sikkert![]()
I dag var jeg på IKEA Slependen, og de tar fremdeles ikke Amex. Noen som vet om de har planer om dette?
Fikk PIN til nytt kort med chip i dag. Gode nyheter oppi det hele; for dem som har TrumfVisa (også som kjent fra DnB) er koden identisk med det.
Fikk PIN til nytt kort med chip i dag. Gode nyheter oppi det hele; for dem som har TrumfVisa (også som kjent fra DnB) er koden identisk med det.
Å bruke kortet på reise i USA, er jo en helt annen verden! Her tar som kjent ALLE kortet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.