Har de råd til å få fly nå da? Jeg trodde de hvar konk eller Chapeter 11 ???
Siden du er økonomBare noen måneder til første maskin vil dukke opp på Everett nå.
AA har også annonser at de vil finansiere maskinene gjennom sale-lease back
Siden du er økonom: Må AA faktisk kjøpe flyene først, for så å gjøre en sale leaseback?
Etter min hukomelse så har vel AA hatt 747. Var ikke en av de som transporterte Spaceshuttelen en Ex-AA maskin?777-300ER blir väl den största maskin AA någonsin flugit?
Det ska bli spännande att se vilka linjer den blir vanlig på.
Etter min hukomelse så har vel AA hatt 747. Var ikke en av de som transporterte Spaceshuttelen en Ex-AA maskin?
Ser ut som levering av første maskin er utsatt til januar pga noen utfordringer knyttet til deres nye F-seter
EVERETT, Wash., Dec. 11, 2012 /PRNewswire/ -- Boeing (NYSE: BA) delivered to American Airlines today its first 777-300ER (extended range) jetliner as part of the airline's fleet modernization effort and global network strategy. The delivery makes the Fort Worth, Texas-based carrier the first U.S. airline to add the 777-300ER to its fleet.
American Airlines plans for the airplane to enter service in early 2013 on the Dallas/Fort Worth-Sao Paulo route.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.