Så det stod et ambulansehelokoter og ambulanse ved Sas flyet jeg fløy i dag tidlig ved det som tidligere het gate 15. Arbeidsulykke eller syk passasjer?
Så det stod et ambulansehelokoter og ambulanse ved Sas flyet jeg fløy i dag tidlig ved det som tidligere het gate 15. Arbeidsulykke eller syk passasjer?
Livsviktige organer kanskje?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og livsviktige organer flyr sjelden rutefly.Det er mulig, men ofte er det et kirurgisk team som flys dit donoren er, tar ut organet og flyr tilbake til Oslo, for så å transplantere det til mottaker.
Og livsviktige organer flyr sjelden rutefly.
Hvor sjelden de flyr rutefly er jeg ikke sikker på men Cargo har et eget opplegg for slike transporter LHO - Live human organ - som alltid har den aller høyest prioritet - faktisk så kan en fly forsinkes hvis det er nødvendig . Holdbarheten på disse "produktene" er ganske kort.ld
Kansellert? Fordi en pax kollapset? Hvordan resonnerer de seg frem til den konklusjonen?
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Kansellert? Fordi en pax kollapset? Hvordan resonnerer de seg frem til den konklusjonen?
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Som du sikkert skjønner så var dette noe mer alvorlig. Når crew gjennoppliver en mann med hjertestans og redder livet til vedkommende, så er nok det en såppas stor påkjenning på de innvolverte at man ikke bare stenger døren og flyr videre.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.