O OleSR ScanFlyer Blue 13 Jan 2010 #21 Da ble det alternativet Swiss/Lufthansa. Swiss - Oslo-Zurich (A319), Zurich-Los Angeles (A343) Lufthansa - Los Angeles-München (A346), München-Oslo (A320). Ser frem til dette!
Da ble det alternativet Swiss/Lufthansa. Swiss - Oslo-Zurich (A319), Zurich-Los Angeles (A343) Lufthansa - Los Angeles-München (A346), München-Oslo (A320). Ser frem til dette!
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 14 Jan 2010 #22 Er nok et bra valg det. LH er bra det, så lenge du holder deg unna eco i deres 747. De er trang!
O OleSR ScanFlyer Blue 14 Jan 2010 #23 Hehe, ja vi flyr til München, og de bruker ikke 747 på de transatlantiske rutene derfra. I tillegg sto det i bestillinga at det var A340-600, så jeg er ganske trygg på at det er det vi får
Hehe, ja vi flyr til München, og de bruker ikke 747 på de transatlantiske rutene derfra. I tillegg sto det i bestillinga at det var A340-600, så jeg er ganske trygg på at det er det vi får
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 14 Jan 2010 #24 Jeg så det. Det var derfor jeg skrev det jeg gjorde.
O OleSR ScanFlyer Blue 14 Jan 2010 #25 Prøver egentlig å holde meg unna 747 generelt. De har en tendens til å være litt for trange for min smak.
Prøver egentlig å holde meg unna 747 generelt. De har en tendens til å være litt for trange for min smak.
E ex_trd *A Gold/OW Emerald 14 Jan 2010 #26 OleSR said: Prøver egentlig å holde meg unna 747 generelt. De har en tendens til å være litt for trange for min smak. Click to expand... Kommer jo helt an på hvilken kabin man befinner seg i det
OleSR said: Prøver egentlig å holde meg unna 747 generelt. De har en tendens til å være litt for trange for min smak. Click to expand... Kommer jo helt an på hvilken kabin man befinner seg i det