Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Her er pacman observert
![]()
Ikke veit jeg hvordan åkrene kan bli så runde men det er det vel andre som kan svare på.
Vanningssystemene som er runde. Er festet dyser på en slags stang som står på traller og som roterer rundt et punkt
Bra rapport til nå. Ser frem til resten![]()
LH455
SFO-FRA
B747-400
D-ABTF
Sete 1k
Første tur med Quen of the Skies skulle jeg ønske var mere behagelig.
Formen var like elendig så mesteparten av tiden gikk med på å finne en god soveposisjon i sklia til LH. Fant roen til slutt og sto over alt av servering.
I Frankfurt ble det etter å ha gått noe som føltes som flere mil en tur i LH arrivals lounge for nok en varm dusj.
Hjemturen til OSL var en med SK4756 og var en tur jeg heller ikke husker stort fra.
Beklager den raske hjemtur oppdateringen nesten ett år for sent![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.