Aloha fra SVG

God formiddag fra badekaret :p Helgen blir brukt til en tur på hytten, etterfulgt av Tesla-prøvekjøring på alnabru.

God helg! :D

God formiddag fra Stavanger, regn, regn og regn... Om ett par timer så blir det og sette seg på ett fly til BGO. Blir en helg der, før jeg vender nesen hjem igjen! God Helg!! :cool: :)

God formiddag fra Riksgrensen!

Her startet dagen kl 07.15 i dag tidlig med at noen svært spesiellt interesserte mennesker i trikot skulle løpe Fjellmaraton... Makan til bortkastet energi. Selv snudde jeg meg om i sengen og smilte i det stakkarane stakk opp i fjellsiden.. hehe.

Her skal det straks spilles kort, masse kos og en fuktig helg ventes.. Sol er det også, og dermed kommer fukten av andre årsaker. :)

God helg! :)

Kim

Lover ingenting :p
Trodde heller elefanten ville til Fnatheim jeg :8: Men det er vel ikke SÅ langt mellom de to.

Er det ikke lov å ha lyst til å dra flere steder da?

God fredag fra Berger. Har lyst til å dra veldig mange andre steder enn akkurat hit. 38 dager (på timen) ca. til jeg ankommer OSL for å dra opptill flere steder i minst to land.

Ha en god en :)

Aloha fra Bilbao :drunk: uansett god tur til BSSW , du får det godt . Er selv der om 20 dager. Mahalo Reidar

Her har man funnet seg et glass med fludium originalt fra ATL, i mangel på det man liker best :p

Nuvel .. originalt kan det neppe være .. sjekk etiketten .. ;) Ellers er det ikke originalen man bør trakte etter, men 'mexi-Colaen' på flaske. Det er go'-Cola med ekte rørsukker - ikke fruktosedritten de tilsetter nord for grensen. Lett kjennelig med hvit klistrelapp med varedeklarasjon. Og fåes på 0.33l flasker. Styr unna småflaskene - de er ikke meksikanske ... De store kolonialhandlerne fører dem, men npen ganger står de i hyllene for utenlandsk mat - ikke blandt drikkevarene.

Det var dagens forbrukerveiledning. :p

G'morgen fra nordsiden av Colaens hjemby. Her regner det. Langhelg står for døren. Og nå ringte guttungen og sa han hadde glemt lunchen så da blir det en liten ekstre kjøretur .. jaja ... hva gjør man ikke for de søte små ...

Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg plutselig lyst på Coca-Cola. Spørs om jeg klarer å tvinge meg selv ut. Det høljer ned...

Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg plutselig lyst på Coca-Cola. Spørs om jeg klarer å tvinge meg selv ut. Det høljer ned...

Glugg glugg glugg glugg *Raaaaaaaap!" Ah...

null-5.jpg

I Lillestrøm har vi alle år hatt Royal Crown lokalt produsert med vann fra Glomma. Herlig :colgate:

Norsk Cola er også basert på Glommavann. Taperiet ligger i en av bondekommunene øst for hovedstaden

Mens det knitrer i plast hos noen klirrer det i glass hos meg.

tumblr_mrmjgfPqml1qbvdqdo1_500.jpg
Den der vil sikkert jeg trenge når jeg ankommer øya, der du er trengs den i hvert fall ikke :p

Guud afternoon fra BRU

Har innlosjert seg på et Sheraton hotell ved flyplassen, hvor man akkurat nå kikker ut på et parkeringshus (ser over øverste nivå heldigvis :p).
Kanskje man kan se noe med Nikonen der også.

Ikke kaldt her i hvert fall, men heldigvis ikke glo hett heller. Etter en luftetur i parkeringshuset så blir det kanskje en tur til byen for litt sightseeing, og en matbit.

Guud day :)

Her går det helst i Coca Cola, til nød Pepsi (Vanlig, ikke noe Max-skvip eller noe sånt).

Fnate: Vet han offiseren din hvor nære han egentlig bor Coca Cola-fabrikken?

Etter en luftetur i parkeringshuset så blir det kanskje en tur til byen for litt sightseeing, og en matbit.

Bilspotting i parkeringshuset (du husker han vi møtte på OSL i fjor? ;))

Enjoy. Belgia skal være kjent for blåskjell ;)

Good night Saigon. Hjemreise imorgen kveldså man rekker å være turist på dagen. Chu chi tunnels venter og man har fått ordnet med bil og sjåfør. Ellers er ølen kald og utsikten over Saigon river strålende fra taket på hotellet

God kveld fra CPH. Sitter på skikkelig kjipinglounge (bare brus og tørre kjeks) og venter på flyet til RNN.

Back