Jeg bærer fortsatt lit nag til LN-MOW![]()
Møkkamann ... :mol:
Jeg bærer fortsatt lit nag til LN-MOW![]()
Tommy,
Naa maa du kjoele jet'en litt!
Det var dette jeg foerst refererte til og du hoppet over, men kanskje du kan fortelle meg hvilken farge det var paa himmelen i den verden du levde i den gangen... :8:
Jeg sier ikke at disse hendelsene du refererer til er akseptablet og det vet du utmerket godt, men slike ting skjer og jeg haaper dette blir rettet opp. Jeg regner med at du tar dette opp naar du er sammen med den UA gjengen som har noe med dette aa gjoere...
... og litt nyere fly...??? Dette maa vaere aarets understatement... :lol:
Kom deg hjem saa kan vi loese dette over et par GT's...
Dag
Jeg skal innrømme at det minst viktige for meg når jeg flyr er hva de serverer i loungene og ombord. Brukbar mat og drikke er greit nok, men betyr lite i den store sammenhengen. det som betyr mye for meg err profesjonell kundeservice dersom noe skal endres eller dersom man oppleverr forsinkelser. Jeg har aldri opplevd å måtte overnatte for egen regning - og de gangene jeg har måtte plasseres på et annet fly har jeg fått brukbar kompensasjon dersom jeg har blitt nedgradert.
Egen innsjekk for GS har jeg ikke tenkt så mye over, for jeg hadde Presidential Platinum bare i kort tid før sammenslåingen og rakk igrunnen aldri å irritere meg over å måtte stå i kø sammen med bermen ;-) Life is too short for some things to destroy my good mood.
Dag jeg tror du må ta med deg en tankbil med Gin for å få blandet ut all den Unitaiden dypt inne i TommyDet er mulig at det mangler noen Oliven og at Services på Rad 1 ikke er hva den var når det var Core United - men nå er i hvertfall flyene i Lufta og det er en stor fremgang ihvertfall for oss på Vest Kysten hvor vi var nede i 50% OnTime Performance. De maskinene vi ble etterlatt av Core United - var ikke fly - det var en haug med deler som tilfeldigvis fløy i samme retning.
Når jeg hadde et prosjekt på UC Davis - 3 R/T i uken var dette standard prosedyre:
- Online Innsjekk: Tap Tap Tap - See Agent
- Fakirfergen 04:45 - SEATAC 05:35 (Limo Singh leverer)
- UA Checkin Automat - Tap Tap Tap - Tadada (samme Fanfare fom når Ryanair før tiden - Flight Cancelled - See F..ckin! Desk
- De hadde i hvertfall fjernet ordet Service foran desk og satt et mere beskrivende ord.
- F...ckin Desk - Tap Tap Tap 06:30 to Denver and standby to Bay Area - no open seats today
- Så ringe T Agent og endelig få bestille Alaska (vi fikk ikke lov å bestille Alaska før UA var CNL eller Full).
- Etterhvert hoppet man glatt over steget "See F..ckin" Desk.
Nå er i hvertfall flyene i lufta (stort fremskritt)
Tommy,
Naa maa du kjoele jet'en litt!
Det var dette jeg foerst refererte til og du hoppet over, men kanskje du kan fortelle meg hvilken farge det var paa himmelen i den verden du levde i den gangen... :8:
Jeg sier ikke at disse hendelsene du refererer til er akseptablet og det vet du utmerket godt, men slike ting skjer og jeg haaper dette blir rettet opp. Jeg regner med at du tar dette opp naar du er sammen med den UA gjengen som har noe med dette aa gjoere...
... og litt nyere fly...??? Dette maa vaere aarets understatement... :lol:
Kom deg hjem saa kan vi loese dette over et par GT's...
Dag
men jeg har flydd United siden 2005, vært 1K siden 2006 (minus ett år) og on time performance har hele tiden vært god og langt over Continental majoriteten av tiden.
Det er vel en del på denne siten som ikke er helt enig med deg.
http://untied.com/#
Denne siten ble startet i 1998 og er fortsatt aktiv.
Ok, så innsjekk, security, lounge, boarding, selve flyopplevelsen, setene og ankomsten er ikke så viktig for deg på 96% av flightene du har? Da er du en AWESOME Continental kunde![]()
...og on time performance har hele tiden vært god og langt over Continental majoriteten av tiden. For eksempel i 2008, 2009 og 2010 var United best av de 5 største på ontime i US.
Alle selskaper har dårlige tidsepoker. Continental skrapte bunnen av dritten fra midten av 8 tallet og 12 år fremover. Tilton var en elendig CEO, men flyene gikk for det meste på tid.
Hva med å sjekke på forhånd om flyet er i rute eller ikke fær du setter deg på ferga?
Vet ikke hvilken tidsepoke vi her snakker om (kan kanskje være epoken da Alaska shoppet reservedeler under bordet av en svett kar med stor sigar), men jeg har flydd United siden 2005, vært 1K siden 2006 (minus ett år) og on time performance har hele tiden vært god og langt over Continental majoriteten av tiden. For eksempel i 2008, 2009 og 2010 var United best av de 5 største på ontime i US.
Alle selskaper har dårlige tidsepoker. Continental skrapte bunnen av dritten fra midten av 8 tallet og 12 år fremover. Tilton var en elendig CEO, men flyene gikk for det meste på tid.