• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Allerede torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, NRK Stor Oslo og forum før turen går til toppen av byen. Ettermiddagen byr på en del innkjøp til lørdagens rakfisklag - en over 20 års tradisjon lever i beste velgående. Lag deg en best torsdag!

God morgen på vei til jobb på Radiumhospitalet i dag. Nå er det ikke så lenge til tbanen kjører uavbrutt til den kanten av byen igjen, det blir meget bra. Det blir meget velkomment for å si det mildt.

Morn fra RE11. Dagens kaffe ble sponset av Posten, så da slapp jeg å lage selv i dag også. Er Halloween-feiring hos kunden i dag og tema ble visst Harry Potter for oss. Heldigvis har jeg en søster med plenty av stash jeg kunne låne

God morgen fra gym mitt hvor åtte dager med utagerende nyting skal trenes bort. Fantastisk å være hjemme igjen og sjekket i går ut av det 28ende hotellet for i år. Det vil si 10 forskjellige dusj-konfigurasjoner og 28 måter å skru av alt lyset i rommet på.. ja ja. Middag med hele husstanden i kveld ❤️

God morgen fra kontoret. OD dag i dag, så ble både kaffe og bakverk kjøpt på stasjonen på vei til jobb. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo
Har har man akkurat rent ned kontordørene for dagens gjøremål. 24-bussen kom frem - uten at Kina stoppet den.
For satse på ikke de så hva jeg gjorde på mobilen underveis.

Men dags for å ta fatt på innboksen, før det blir litt Teams-aktivitet senere i dag.

Ha en spionfri dag ..

God morgen fra Lysaker. Tidlig opp i dag for å hjelpe min far med å levere hans noe tilårskomne doning til EU-kontroll. Det ble / blir dyrt... Ellers rolig kontordag i dag, ispedd et spennende kundemøte.

God morgen fra R14. Her øser de på med varmeapparatene i dag. Damn. Det er helt badstue.

Men i dag er det "fredag" siden det i morgen er fri og vi tar med opphavet på utflukt med "overnatting og 3-retter". Det blir innmari koselig.

Ha en best nesten-fredag

Grompf. Ingen frokost siden jeg skal ta blodprøver på morran.

Ekstra Grompf. Med stor G.
Å spise frokost er en middelalderskikk
Jeg hakke tid til den slags dritt.....

God formiddag fra kontoret. Nå er det lunsj! Blå himmel ute og jeg har fullt program frem til kl 22 i kveld.

Erre hælj snart??

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, NRK Stor Oslo og forum før turen går til toppen av byen. Ettermiddagen byr på en del innkjøp til lørdagens rakfisklag - en over 20 års tradisjon lever i beste velgående. Lag deg en best torsdag!

God morgen fra Kongsberg. Formen er fremdeles sånn passelig etter utskrivning, men det kommer seg litt dag for dag. Rakfisk er en rett jeg er glad jeg ikke har lov å spise. Det er totalt bannlyst hos alle transplanterte. Så blir jeg bedt i selskap med rakfisk så kan jeg med god samvittigheten takke nei til rakfisken.

Back