• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Alkoholservering på Torp

Rudisha

ScanFlyer Blue
Alkoholservering på Torp

Hei,
Noen som vet når alkoholserveringen åpner på Torp flyplass. Alltid greit med en "morgenøl" når man skal ut å fly med gutta. Men kan jo kanskje være stengt når flyene går tidlig. Noen som vet når det åpner?

Re: Alkohol Servering Torp

Hei,
Noen som vet når alkoholserveringen åpner på Torp flyplass. Alltid greit med en "morgenøl" når man skal ut å fly med gutta. Men kan jo kanskje være stengt når flyene går tidlig. Noen som vet når det åpner?
På utenriks et taxfree alltid åpen ;) ;)

Det var da voldsomt??? Må da være lov å kose seg med en øl før ferietur vel.

God tur

Ja, helt klart. Går ofte i beskrevet sjanger selv jeg ;)

(altså, tynn i håret, tjukk i huet og baken og småbrisen til frokost flighter. Gjerne på vei til noe bil greier) :drink

Last edited:

Lovverket i Norge tillater skjenking mellom 06 og 03. Kommunene setter dog egne tider innafor loven , i Oslo er det feks lov mellom 08 og 03 på hverdager og 12-03 på søndager og helligdager.

Gardermoen er iallefall kl 06 (faktisk eget avsnitt i forskriften for Ullensaker kommune) - kommunen ellers har det litt strengere. Min erfaring på det er at jeg har jobbet i bar som frivillig under studietiden og derfor har satt meg litt inn i det (uten å ta skjenkeprøven da)

Essen??? Jeg har betydelige reiseregninger fra Motel One i Essen.

Yes Sir. Dog er det Mövenpick som gjelder der i byen ^_^ Ett av få hotell hvor jeg har ankommet i laaaang limmo...

Messe Essen bruker å ha mye spanande.

Delta Musik Park er også relativt gøy :colgate:

Yes Sir. Dog er det Mövenpick som gjelder der i byen ^_^ Ett av få hotell hvor jeg har ankommet i laaaang limmo...

Messe Essen bruker å ha mye spanande.

Delta Musik Park er også relativt gøy :colgate:

Skal også til Essen, men tror jeg er innlosjert i Duisburg...

Back