• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

USA Alaska Airlines, med indirekte longhaul - gjennom Hawaiian Airlines

Hmmm - hvorfor kommer ikke eskimoen til London og Roma? Håper dette nordlyset blir like kortvarig som nordlyset til Braathens?
 
Hvordan skal de operere mht til logo - blir det både Eskimo og Nordlys som avsender?
 
Synes jo designet på 787 isolert sett ser flott ut…men skjønner ikke hvorfor de kjører på med et eget design på langdistanseflyene.
 
SEA-KEF utvides med noen uker S26, til å fortsette inn i september


Alaska Airlines in recent schedule update extended schedule listing for Seattle – Reykjavík Keflavík route, scheduled to commence in 2026. Initially listed from 28MAY26 to 18AUG26, service is now extended to 07SEP26,
 
Spennende å lese rapporter om hvordan Icelandair sin Saga Class blir vs Alaska sin «domestic» First Class.
 
Back
Top