• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

United med en rekke nye longhaulruter

Someone

Moderator
Medlem
United planlegger etterhvert for et "liv" etter Korona og har i dag annonsert flere interkontinentale ruter, samt to nye til Hawaii.

Fra Newark:
- Johannesburg - daglig 787-9 fra våren 2021
- Kahului - 4x ukentlig 767-300ER fra sommeren 2021

Fra Washington
- Accra - 3x ukentlig 787-8 fra våren 2021
- Lagos - 3x ukentlig 787-8 fra våren 2021

Fra Chicago
- New Dehli - daglig 787-9 fra vinteren 2020
- Kona - 4x ukentlig fra sommeren 2021

Fra San Francisco
- Bangalore - daglig 787-9 fra våren 2021


https://hub.united.com/2020-09-09-u...ps-to-africa-india-and-hawaii-2647535777.html

United Airlines Strengthens Global Network, Adding New Nonstops to Africa, India and Hawaii


Nå kan jo Korona-utviklingen forkludre disse planene, men de prøver i det minste. Og akkurat SFO-BLR, er vel et direkte svar på American sin rute til samme sted fra BLR
 
SFO-BLR vil forresten bli Uniteds lengste rute, og de derfor planlegger oppgradere sine 787-9 maskiner, slik at de kan klare dette uten for store payload begrensninger. Dette vil også hjelpe på nyttelasten de kan ta på dagens SFO-SIN rute også

https://onemileatatime.com/united-a...W41s8ByAu6yrQqy1Tb-n7jRznMZJeAftrU7BPguQEjWjg

United is making some modifications to its 787-9s, which will increase engine thrust and improve the fuel management system. Together these changes will make the flights possible. These are entirely software changes, so it seems to be a relative easy fix.
 
Flere nye eller gjenopptagelse av gamle ruter er annonsert med oppstart i slutten av oktober

San Francisco-Manila daglig 777-300ER
Los Angeles-Hong Kong daglig 787-9
Los Angeles-Tokyo Narita daglig 787-10

Og går San Francisco-Taipei opp til 2x daglig, men en ny avgang med 777-200ER

https://www.united.com/en/us/newsroom/announcements/cision-125277

United Announces Another Pacific Expansion for Fall 2023 Capitalizing on Unique International Strength
 
Back
Top