• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aksjoner til helgen?

Status
Not open for further replies.

rampen

ScanFlyer Silver
Hørte noen rykter på jobb i dag at Servisair planlegger en aksjon mot Norwegian til neste helg. Er det noen som vet noe om dette, eller er det bare rykter som svirrer?

Replying to Topic 'Aksjoner til helgen?'

Dette blir ingen god pr for Servisair hvis dette kommer ut i media. Kjos vet sikkert hva han kan gjøre. Mannen er advokat.

Har ikke helt troen på aksjoner....tror heller man sliter med bemanning, og at det kan kalles "aksjoner"....

Saken diskuteres her:

http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=12624

Selv har jeg ingen tro på noen "aksjoner."

DV - husk at noe av poenget med forumet er sladder og rykter. Ser jo ut til at det går som det skal (bortsett fra bagasjebåndene) på OSL i dag, så dette var nok bare rykter. Når rampen sier SA, mener han nok de ansatte i SA. Et kommersielt selskap driver vel aldri "aksjoner" mot sine kunder??

husk at noe av poenget med forumet er sladder og rykter.

Er du seriøs nå, eller? Så her kan man i ettertid ikke stole på noenting...., altså?
Skal man måtte sitte å spekulere på om info i et innlegg er sladder, rykter, vrøvl, vås, seriøst, eller hva....?
Etter min mening bør det som kommer frem her være så tett opp til fakta som mulig, bortsett fra "synsing" og sterke meninger man slenger ut i et mørkt øyeblikk....
Iallefall burde ingen satse bevisst på å starte sladder/rykter, og i så fall må man komme med en bekreftelse/avkreftelse så snart beina blir kjøttfulle....

Eller har jeg bare misforstått hele replyet ditt, CK? I så fall; ship o'hoi, og god sommer!!:)

(Artig reply forresten, DV!:D )

*sukk* .. here we go again ......

Realiteten er vel saann omtrent midt imellom ... Vi har diskutert dette foer og konkludert med at rykter er velkomne - saa lenge de har rot i virkeligheten. 'Tullerykter' hoerer ikke til her, og jeg tror ikke CK mente det helt slik som det bokstavelig staar aa lese ....

Originally posted by rampen

Hørte noen rykter på jobb i dag at Servisair planlegger en aksjon mot Norwegian til neste helg. Er det noen som vet noe om dette, eller er det bare rykter som svirrer?

Det høres ut som rykter som kommer fra folk et konkurerende selskap. Beklager å måtte si det men det finnes desverre en enkelte som har det som hobby å sette ut ville rykter om Servisair og våre kunder. (Det er masse hyggelige folk i SGS og jeg har absolut ikke noe imot SGS, bare for å ha sagt det)
Noe aksjon er ikke planlagt og måtte noen har planlagt sin egen lille aksjon så er nok ingen som merke noe til det! Vi står på som før.

Hilsen,
Laurenz

Status
Not open for further replies.
Back