Skal handle 2 fly der å jeg står litt fast på Delivery Method. Hva skal jeg velge for å få det tilsendt i postkassa eller få hentelapp hos posten? Noen som har erfaring med dette? Hjelp !
Velg "European Tracked & Secure", da vil du få en hentelapp i posten, da de sender modeller med boks (Phoenix, GeminiJets osv) i en større eske. Mulig at du får snap-fit rett i postkassen. Men det slår jo inn på det Lennart sier.
Velg European Tracked & Secure. Tok 5 dager å sendes til meg. Syns ikke Airspotters har så gærn pris på frakten jeg
Velg "European Tracked & Secure", da vil du få en hentelapp i posten, da de sender modeller med boks (Phoenix, GeminiJets osv) i en større eske. Mulig at du får snap-fit rett i postkassen. Men det slår jo inn på det Lennart sier.
Velg European Tracked & Secure. Tok 5 dager å sendes til meg. Syns ikke Airspotters har så gærn pris på frakten jeg
Sendte mail til airspotters å de sa det samme så du sa Har handlet en gang før hos dem men da valgte jeg `personal pickup å det ble det mye tull å vas av. Men de fiksa pakken til meg og et annet bonus er at de er pålogget hele tiden og for hver mail jeg har sendt dem har ikke tatt mer en ca 5 min før jeg har fått response. +++ prisen er jo helt utrolig jeg bestilt i dag en BA A319 1:200 . for bare 6 euro ( 46 kr ca) Sist gang jeg kjøpte modell der som også var snap fit så fikk jeg hentelapp i posten., merkelig det for hos premier-portfolio så får jeg flyene tilsendt rett i postkassa til å med hvist det er 2 fly