Tippet vi samme flyplassene? Først to flyplasser i en annen by?
Tippet vi samme flyplassene? Først to flyplasser i en annen by?
Godt mulig ja, nr 1 og nr 2 flyplassen i en annen by først tippet jeg før den gikk inn.
Fant forresten ut at det funker å skrive på tastaturer, istedenfor å klikke med musa på hver bokstav. I tilfelle andre ikke visste om det.
Ja, det stemmer. Hele tastaturet kan brukes, trenger ikke å røre musa.
Men, jeg har fortsatt ikke klart å "knekke koden" i spillet. Det må være noe system de legger ut de flyplass kodene etter.
Nei, ikkenoe system. Hovedsaklig nordamerikanske, ispedd en og annen ytlending. Enten bruker de et randomizer script, eller så sitter det en stakkar og oppdaterer manuelt. Mistenker det første. Det er jo så mange som er flinke på data nå for tiden.
Kanskje du har rett. Jeg trodde det kom en utenlandsk flyplass hver 5 gang, men det stemmer ikke i følge mine lister.
Synes det er en utenlandsk nesten hver gang, jeg?
Ja, jeg enig med deg i det. Si det til LN-MOW:colgate:
Nei, ikkenoe system. Hovedsaklig nordamerikanske, ispedd en og annen ytlending. Enten bruker de et randomizer script, eller så sitter det en stakkar og oppdaterer manuelt. Mistenker det første. Det er jo så mange som er flinke på data nå for tiden.
Har amerikansk pass ......![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.