Default Airportle (NB! Spolier alerts)

Fant forresten ut at det funker å skrive på tastaturer, istedenfor å klikke med musa på hver bokstav. I tilfelle andre ikke visste om det.

Ja, det stemmer. Hele tastaturet kan brukes, trenger ikke å røre musa.

Men, jeg har fortsatt ikke klart å "knekke koden" i spillet. Det må være noe system de legger ut de flyplass kodene etter.

Ja, det stemmer. Hele tastaturet kan brukes, trenger ikke å røre musa.

Men, jeg har fortsatt ikke klart å "knekke koden" i spillet. Det må være noe system de legger ut de flyplass kodene etter.

Nei, ikkenoe system. Hovedsaklig nordamerikanske, ispedd en og annen ytlending. Enten bruker de et randomizer script, eller så sitter det en stakkar og oppdaterer manuelt. Mistenker det første. Det er jo så mange som er flinke på data nå for tiden.

Nei, ikkenoe system. Hovedsaklig nordamerikanske, ispedd en og annen ytlending. Enten bruker de et randomizer script, eller så sitter det en stakkar og oppdaterer manuelt. Mistenker det første. Det er jo så mange som er flinke på data nå for tiden.

Kanskje du har rett. Jeg trodde det kom en utenlandsk flyplass hver 5 gang, men det stemmer ikke i følge mine lister.

Tror det er enklere enn som så.

Selv om det ikke er noe system, så er det en logikk i det. Derfor man klarer det de fleste gangene

Og noen ganger er man bare uheldig og fyrer av 12-15 bokstaver uten noen treff... Ble også satt ut første gang én bokstav forekom to ganger, typ FLL, trodde ikke det var mulig så bommet der.

Back