andreas97sas
ScanFlyer Silver
Hei
kan man bare ha 1 bilde på airliners.net ? Eller må man betale for de andre man vil legge ut ?
kan man bare ha 1 bilde på airliners.net ? Eller må man betale for de andre man vil legge ut ?
Han sa at det ikke var godkjent endaDet kan du jo ikke si noe om nå, tar opptil 1-2 uker. Fikk nylig godkjent mitt første bilde (og "siste"), jeg prøvde bare på gøy med det eneste jeg kunne tenke meg ingen andre hadde (og det var litt kvalitet over)![]()
(antall bilder godkjent: antall bilder du kan ha i køa)
0-1:2
2-10:5
11-99:10
100-499:15
500-999:20
1000+:40
Nuvel, du ser han har editert posten sin. Før editeringen skrev han noe som insinuerte at bildet absolutt ikke hadde blitt godkjent - punktum![]()
Last opp hvor mange du vil, men du kan kun laste opp 2 bilder om dagen hvis jeg husker riktig.
I det siste har det blitt utrolig vanskelig å få noen gjennom kvalitetskontrollen, med mindre du har noe meget spesielt...
Jeg har 23 bilder innpå, og har også max kvote på 10 uloads at the time
Og jeg har fått refusert absolutt ALLE mine bilder... Så enten er det noe galt med meg, eller så er det noe galt med enkelte på forum som har skrytt de samme bilder opp til jeg rødmer, ellers så... Det ene bildet jeg fikk refusert, ble av dere her inne på forum uoffisielt kåret til et av årets beste bilder - men, var det godt nok for Airliners - nei det var det ikke...
H
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.