LTH ScanFlyer Gold Medlem 22 Feb 2005 #1 Jeg har ikke mottatt Airliner World´s mars utgave. Er det andre her som ikke har mottatt den? Eller har alle som abonerer fått den? Håper på svar...:zzz
Jeg har ikke mottatt Airliner World´s mars utgave. Er det andre her som ikke har mottatt den? Eller har alle som abonerer fått den? Håper på svar...:zzz
EB ScanFlyer Inventory Medlem 22 Feb 2005 #2 Har kjøpt den... Ble lei av å få den etter Narvesen når jeg var abonnent.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 22 Feb 2005 #4 Samme som LN-OSS her...når Narvesen får den spiller nada rolle, så lenge den havner i min postkasse.
Savipix ScanFlyer Rusty 22 Feb 2005 #5 inte heller hit har varken Airliner World eller Airways verkat nå fram.
LCH78 www.lch78.net Medlem 22 Feb 2005 #7 hvis Marsutgaven er den med A380 på forsiden så har jeg også fått den
LN-AFG ScanFlyer Gold Medlem 22 Feb 2005 #8 Kom i forrige uke, vet ikke om jeg får den før Narvesen, men bestiller du ett abonnement for 2 år, er prisen mye rimeligere per utgave enn det du må ut med hos Narvesen. :wow: :naughty:
Kom i forrige uke, vet ikke om jeg får den før Narvesen, men bestiller du ett abonnement for 2 år, er prisen mye rimeligere per utgave enn det du må ut med hos Narvesen. :wow: :naughty:
Lennart ScanFlyer Rusty 22 Feb 2005 #9 Min utgave kom forrige uke :cheers: Hva skal du ha for speedliten din, Lars Christian ???
Henrik ScanFlyer Blue 22 Feb 2005 #11 Oj, vilken variation! Jag fitt mitt exemplar förra veckan, på onsdagen!