Airline Manager

Da fikk jeg visst kjøpt de siste 50 000 aksjene i Sola Airlines!

Skulle forøvrig gjerne ha fått solgt 180 000 aksjer fra eget selskap til for å oppnå et achivement!
Sitter pengene løst hos noen som kan hjelpe?

BF:cool2
Hva heter selskapet ditt?

Takker de som har kjøpt aksjer hos Bizflyer Airlines! Achivement nådd!

Som en liten bonus har Bizflyer Airlines i dag åpnet 81 cargo ruter, og de siste 19 kommer nok i løpet av helga. Så får vi se hvordan det går. Nærmer meg forøvrig tre-siffret plassering på rankinglista!

Hvor lang tid tar det før man tjener inn penger? Jeg har akkurat startet og har 1 rute som går Manchester - Rovaniemi. Dette basert på tips på ruter med stort behov. Noen som har noen gode tips til en nybegynner?

Hvor lang tid tar det før man tjener inn penger? Jeg har akkurat startet og har 1 rute som går Manchester - Rovaniemi. Dette basert på tips på ruter med stort behov. Noen som har noen gode tips til en nybegynner?
Selg B737 og kjøp Dassault Mercure for penga. Da må du spille omlag hver 2,5 time og kjøp flere Mercure.

Skulle gjerne hatt hjelp til å oppnå achievement, kjøp akser i good times air, selskapet går så d griner og åpner straks en haug med cargoruter :)

Skulle gjerne hatt hjelp til å oppnå achievement, kjøp akser i good times air, selskapet går så d griner og åpner straks en haug med cargoruter :)

good times air airlines ?
Er ikke mer tilgjengelig i det selskapet, hilsen Sola Airlines:p

Jeg ahr kjøpt opp så mange aksjer jeg har lov til.... Men det er fremdeles litt over 360 000 tilgjengelige her, hvis noen vil kjøpe? .... :-) Odd Airlines

Vel, for Cargo er det jo billig med 1500 paxpoints for å oppnå 100 ruter til. Det har jo noe å si for aksjekursen. For å få 100 pax ruter til må man jo ut med 5000 paxpoints.

Ingen flere aksjer til salgs i verken Svoosj eller Odd airlines ser det ut til!

Oki.... Da har vel en av begrensningene slått inn tipper jeg. Du har ikke lov til å ha mer enn 200 000 aksjer i samme selskap. Du kan totalt kjøpe maks 1 000 000 aksjer, og du kan totalt selge maks 1 000 000 aksjer. Men, den med kjøp av maks antall aksjer kan overskrides. Men, da risikerer du at vilkårlige overstigende aksjer blir slettet, slik jeg har forstått! :-o

Akkurat nå er 736 199 aksjer solgt hos meg, mens jeg har investert litt for mange.... :-o

Har "kun" solgt ca 700 000 aksjer i Xibit Airlines, og etter et års tørrlegging er avhengigheten tilbake! Whey! Så siden det sikkert er ca 300 000 aksjer igjen i selskapet og eier blant annet 43 A380, og selskapets verdi vil nok kun gå oppover. Stock value er ca 166, nå.
Har gått opp 3 dollars allerede i dag, dvs å sette igang alle ruter + kjøpe 3 nye A380

Last edited:
Back