Airline Manager

Skulle gjerne kjøpt noen hos deg, men din stock er jo WAAAAY to high for meg foreløpig :p

Hehe, har flydd nå siden november 2009, blir jo rikere etterhvert.
Prøver å nå rank under 100 før eg gir opp.
Men det sies at alle inn aktive spillere skal fjernes innen 25 mars.
Stiger vel litt etter den ryddingen ^_^

Har flydd relativt lenge jeg også, men var borte fra selskapet såpass lenge at jeg gikk konk :p Så da var det bare å starte på nytt og jeg øker sakte men sikkert, prøver egentlig bare å få alle achievement-ene, så er jeg fornøyd :p

Last edited:
150 nye DM, altså Dassault Mercure? Bare lurte...:fly

Det stemmer det :) Er det beste flyet i spillet, gir inntill 1,5 ganger flypris i inntekt pr dag, mens A380 gir ca 2,5%. Så nå som jeg har 250 DM (Dassault Mercure) tjener jeg ca 150.000.000 pr dag på de. Ved å kjøre de døgnet rundt vil jeg kunne klare nærmere 400.000.000, men må jo sove og ha litt liv også ;)

Da har det kommet ny patch. Spillet har fått facelift, og man har introdusert cargo (som selvfølgelig koster 2000 patch points). 14 nye cargofly, inkl. 744F,777F,AN225,AN124 + mange fler. Ble litt mer variasjon, selv om det egentlig er samme gamle i ny innpakning

Synd at aksjekursen synker når man kjøper aksjer...Har handlet for ca 100 mill i dag, og mistet masse verdi selv om aksjene jeg har kjøpt har gått opp masse. Merkelig.

Har handlet litt aksjer i dag jeg også. Hos Putte, Odd og Refvik.

Det er fortsatt aksjer til salgs hos Bizflyer Airlines. Hyggelig hvis noen vil kjøpe!!

BF:cool2

Nå har jeg kjøpt litt hos alle for å være gjensidig mot mine stockholders ;)

Mangler bare 170k solgte aksjer før jeg får en ny achievement ^^

Last edited:
Da fikk jeg visst kjøpt de siste 50 000 aksjene i Sola Airlines!

Skulle forøvrig gjerne ha fått solgt 180 000 aksjer fra eget selskap til for å oppnå et achivement!
Sitter pengene løst hos noen som kan hjelpe?

BF:cool2

Back