• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Skulle gjerne kjøpt noen hos deg, men din stock er jo WAAAAY to high for meg foreløpig :p

Hehe, har flydd nå siden november 2009, blir jo rikere etterhvert.
Prøver å nå rank under 100 før eg gir opp.
Men det sies at alle inn aktive spillere skal fjernes innen 25 mars.
Stiger vel litt etter den ryddingen ^_^

Har flydd relativt lenge jeg også, men var borte fra selskapet såpass lenge at jeg gikk konk :p Så da var det bare å starte på nytt og jeg øker sakte men sikkert, prøver egentlig bare å få alle achievement-ene, så er jeg fornøyd :p

Last edited:
150 nye DM, altså Dassault Mercure? Bare lurte...:fly

Det stemmer det :) Er det beste flyet i spillet, gir inntill 1,5 ganger flypris i inntekt pr dag, mens A380 gir ca 2,5%. Så nå som jeg har 250 DM (Dassault Mercure) tjener jeg ca 150.000.000 pr dag på de. Ved å kjøre de døgnet rundt vil jeg kunne klare nærmere 400.000.000, men må jo sove og ha litt liv også ;)

Da har det kommet ny patch. Spillet har fått facelift, og man har introdusert cargo (som selvfølgelig koster 2000 patch points). 14 nye cargofly, inkl. 744F,777F,AN225,AN124 + mange fler. Ble litt mer variasjon, selv om det egentlig er samme gamle i ny innpakning

Synd at aksjekursen synker når man kjøper aksjer...Har handlet for ca 100 mill i dag, og mistet masse verdi selv om aksjene jeg har kjøpt har gått opp masse. Merkelig.

Har handlet litt aksjer i dag jeg også. Hos Putte, Odd og Refvik.

Det er fortsatt aksjer til salgs hos Bizflyer Airlines. Hyggelig hvis noen vil kjøpe!!

BF:cool2

Nå har jeg kjøpt litt hos alle for å være gjensidig mot mine stockholders ;)

Mangler bare 170k solgte aksjer før jeg får en ny achievement ^^

Last edited:
Da fikk jeg visst kjøpt de siste 50 000 aksjene i Sola Airlines!

Skulle forøvrig gjerne ha fått solgt 180 000 aksjer fra eget selskap til for å oppnå et achivement!
Sitter pengene løst hos noen som kan hjelpe?

BF:cool2

Back