Airline Manager

begynner å bli lei dette spillet nå.
Har 2100 fly, men stockrate er på elendige 8700, har rank 298.
Det burde vel gått fortere å komme seg høyere på ranken.
Men har vel solgt for mye fly tidligere til at stock rate er bra.
Selskapet heter Sola Airlines :)

La ned Askeladden og startet på nytt. Hadde "runnet" spillet, fikk kjøpt 10-15 380er om dagen, og da var det kjedelig. Startet på nytt for noen dager siden, med DM som nesten eneste type. Har 146 fly, 135 av de er DM. Angrer litt på restarten, men er mest moro i starten, for å se hvor fort jeg øker.

Når er fuel på 10, 20 eller 50 $? Er det faste tider, eller bare korte perioder?

Registrerer at de har fått nye norske plasser, ja...
Men, Kjeller, Vardø, Vadsø..... Nuh....
Kjevik, Haugesund, Ålesund, Molde, Evenes, Brønnøysund, Bardufoss og Alta mangler framlies.....
Interessante prioriteringer de har, da.... ;-) For deler av Russland og Australia så ligger bittesmå landingsstriper inne....

Og mens jeg poster. Folk må gjerne investere i Odd Airlines om de føler for det! :-)

Welcome to Patch 1.5

Welcome to Airline Manager patch 1.5.
We have added a few new and exciting features to the game, which we hope you will enjoy.

* Cargo addition has been added. See FAQ.
* 17 cargo aircraft added, and more to come
* 300 new airports, and more to come.
* You can now choose to add "Airlines", "Airways" or "Air" to your airline name
* A few tweaks has been added, including some optimized code
* A small design tweak (header)
* You have been awarded 100 pax points
* We updated the system with the new facebook library
* Inactive users will be deleted on March 25

We hope you will enjoy these new functions, and remember to invite your friends.

Teit at man må bruke PAX points for å få cargo :/ og for å gjøre som ovenfor - Invester i CM shuttle Airlines om man føler for det :)

Og 2000 i pax bonus for å få cargo
Drit dyrt, spessielt når de er så kjipe med å gi ut pax bonus i det normale spill

Det går jo an å "kjøpe" cargo selv om man ikke har 2000 pax points! Gjør som meg - kjøp likevel! Ligger bare på -935 nå... :cool:

Hva mener du?

250 AC nå, etter ca 3 uker. 150 nye DM 2 siste dager. Med mobil får jeg unna ca 1500 flighter om dagen nå vil jeg tro.

Back