Airline Manager

Og da har jeg for første gang sett 29 på rankingen.
Kurs er $6510 og jeg har en flåte på 1870, der 1859 er A380.
Har trappet ned aktiviteten og kutter nå bare ruter når de når 83% i demand.
Lurer på hvor lenge det går før jeg når topp ti...

SkyJets Airlines er nå på vingene for godt!

Vi har seks fly, som trafikkerer rutene Oslo-Gøteborg, Oslo-Stockholm, Oslo-London, Oslo-Zurich, Oslo-Amsterdam og Oslo-Frankfurt

Flyene vi har i flåten nå er Fokker 70, Fokker 50, CRJ-100, ERJ-135LR, ERJ-140LR og ERJ-145LR.

BJB Airlines legger ned driften. Det ble bare mer og mer ork og mindre og mindre gøy etterhvert. Kom til slutt opp i 212 aktive ruter. Jeg har sendt mail til aksjonaerene i spillet, men ingen har reagert på den og solgt aksjene ennå. Så derfor: Hvis du sitter på aksjer i BJB Airlines: SELG!

Xibit har for tiden 55 fly i flåten, hvorav 32 av dem a380. Nå begynner spillet virkelig å gli her! Aksjekurs oppe i 131,31 i dette nu.

Da så jeg 18 på rankingen for første gang. Har vært laber aktivitet i det siste pga ferie, men nå er det trafikk og vedlikehold igjen.
Kurs på 7300 og 2100xA380 i flåten.

Da så jeg 18 på rankingen for første gang. Har vært laber aktivitet i det siste pga ferie, men nå er det trafikk og vedlikehold igjen.

Hva må du gjøre for å få så mange fly? Trodde max var 401 og så kunne du kjøpe deg tilgang til 100 til? Hadde satt pris på en forklaring.

Selv bytter jeg ikke rute med mindre demand er under 80. Det tar jo fryktelig mye tid bare med mine 330 fly. Kunne kjøpe flere, men synes det tar tid. Ikke minst det å finne ruter. Du må da ha flere fly på samme ruter du da?

Og så må du vel bruke et par timer bare på å starte alle flightene? Bruker du catering også da eller?

BF:cool2

Hva må du gjøre for å få så mange fly?
Og så må du vel bruke et par timer bare på å starte alle flightene? Bruker du catering også da eller?

BF:cool2

Må tjene MYE penger;)
Nei, klarer å starte alle ruter på 10-12 minutter med catering, men uten å ta vedlikehold og uten å kutte dårlige ruter og starte nye.

Nå er kursen 8000, 2300 x A380 og nr 14. Går veldig sakte oppover dette, men de som er på 5-10 plass har ikke så mye høyere kurs.

Back