Airline Manager

ROUTE_AHRAIRLINES1.gif


AHR Airlines sin flåte består nå av:
screen-capture-8.png


Vi vil fase ut de resterende 737 innen 5 dager, og 3 stk. 707 i uken fremover til alle er borte! Jeg kjøper 2 stk. Boeing 787-8 hver dag, og det øker snart til 3 om dagen! Når det gjelder de 2 nyinnkjøpde 747-400C, kan de forvente seg 2 nye brødre/søstre i uken.

AHR Airlines begynte på nytt for litt siden, for jeg tenkte at det morsomme er jo å jobbe seg opp! Da blir det mer utfordrende også!
Selskapet har økt noe enormt i verdi, og det er snart verdt $100 000 000.
661 ca. i crew sist jeg sjekket, og 93 000 000 Ibs fuel (må hamstre mer snart!)

En aksjonær har meldt at han trekker seg i kveld klokken 21.00.
Da har jeg funnet ut at det vil bli 75.000 aksjer for salg!

AHR Airlines
 
Hmmmmm.... I går forsvant den siste 787-eren ut av flåten.

Aksjekursen tippet over $1K i dag.

Flylåten ser slik ut for øyeblikket før utfasing av alt mindre enn A380 begynner

In fleet:
11: B747-400
223: A380-800
8: A330-300
13: A340-300
49: A340-600
8: MD11
2: A330-200
4: A340-500
3: A350-800
79: B747-400ER

Kursen ligger nå på $1,003.86

Da er SVG Airlines godt i gang med endring av flyparken.

Flåten ser slik ut for øyeblikket:

In fleet:
12: B747-400
251: A380-800
46: A340-600
5: MD11
86: B747-400ER

A330-300, A340-300, A330-200, A340-500 og A350-800 er ute fra flåten og byttet inn i hovedsakelig A380-800 og noe B747-400ER.

Utfasing av MD11 og A340-600 er såvidt begynt, og beregnes å ta et par uker.

Kursen ligger nå på $ 1,073.95
 
nok en gang BILLIG SUPPE Å FÅÅÅ! :D 60 mill fuel bunkra denna gangen

-og aksjeeiere: ikke fortvil over helgens resultater - jeg hadde investert stort på aksjemarkedet og lå nesten i minus, og tok en pause fra fredag til søndag kveld og hadde noen hundre tusner i minus i banken, og nå nettopp kjøpt fuel for noen millioner, derfor har kursen sunket så, så det er ingen grunn til panikk, bare hold på dem, så vil det settes inn penger fra et snart ferdig selskap til nye deilige fly som gir aksjekursen noen fine løft!
 
Last edited:
I løpet av få dager kommer alle midler til å brukt till innkjøp av A380 (ca. 15 milliarder), og deretter kan jeg ikke love at det kommer til å bli særlig mye mer bevegelser i mitt selskap (Air Bergen). Får aksjeeiere kan det derfor være smart å selge om en ukes tid etter at alle innkjøpene er gjort.

når regner du med å slutte da? ca en uke siden denne pressemeldingen så nå har jeg tilsammen rundt 60 000 aksjer hos deg, og det hadde vært fint å få solgt seg ut før noen stor nedgang ;)
 
Etter en liten "dvale", hvor man ikke har gjort annet enn å sende avgårde flyene 8som i og for seg var nok til å dytte aksjekursen sakte oppover), er MartinFoss Airlines med i dansen igjen. Tre stk. A380 ble nettopp kjøpt inn, og kursen økte fra ca. 70 dollar, til rett over 80. Det rapporteres også om gode bookingtall på de nye rutene fra Torp til New Zealand. Senere i kveld, landeres tilsvarende ruter fra andre siden av fjorden, sånn at østfoldingene slipper å reise så langt for å komme seg til New Zealand :D.
 
Dear all.

In light of the recent facebook problem, we have come to a decision regarding Airline Manager.
In the next days or weeks, we will work on getting Airline Manager integrated into a so called i:frame. The advantage of this will be a huge increase in the speed and functionality of the game. However, to do this, we need to change the entire infrastructure of the game, which may take some time.
We will start the work ASAP and keep you posted.

Again thank you all for your information.

UPDATE: No information will be lost during this process, and you are all welcome to keep playing. We are changing alot of code structure, but it will not affect the game at all, untill we are ready to push the update. The only effect you should see is an increase of speed.
 
Ikke helt ennå. Jeg skal gi beskjed

takker - da fortsetter vi å investere av innkomster i eget selskap i ditt så lenge du holder på ;) vi liker godt å tjene penger her i gården :D takk skal du ha for at du er så vennlig å sier ifra idet du slutter for max inkomst for oss som aksjeeiere!! stå på :)
 
Har kjøpt 200 000 aksjer i MileHighNorway Airlines som har følgende flåte...

1: A340-300
3: B787-8
1: A340-600
1: B767-200ER
1: B747-8
3: B737-700ER
4: B737-500
2: B737-900ER
1: B767-200
1: MD-90-30ER


...som alle står på bakken og ikkje tener penger!
 
Noen flere som plutselig fikk trukket lønn til de ansatte X 4 ?

Hadde plutselig -84 mill på konto. Ser de har trukket meg 25 mill x 4 (transaksjoner)
 
dette kan virke som et dumt spørsmål men hva er egentlig brutto inntekt pr flight på en A380 på rundt max range?
 
Sjekket en av mine ruter med A380, den er på 19.523 km, billettprisen er på $ 9.762 pr. snute. Med stinn brakke gir det brutto $ 6.286.728 - blir penger av slikt.

Lagt til - fant en som er ennå lenger, 19,706 km, $ 9,853 pr. hode, brutto $ 6,345,332. Tror det er den lengste jeg har.

Mvh,
 
Last edited:
Teoretisk maks inntjening er $10.000 pr. hode ved eksakt 20.000km. Det skulle vel gi $6.440.000 i netto. Den lengste ruten jeg har sett er på 19.960km. Mulig det finnes lenger enn det.
 
Back
Top